Belangrijke zaken opgenomen maar app werkt niet meer discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Mensen, Vandaag en gister heb ik een aantal belangrijke opnames gemaakt met iTalk. Ik wilde ze net op mijn Mac zetten maar wanneer ik nu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Belangrijke zaken opgenomen maar app werkt niet meer
Mensen,
Vandaag en gister heb ik een aantal belangrijke opnames gemaakt met iTalk. Ik wilde ze net op mijn Mac zetten maar wanneer ik nu het icoontje aanklik om de app te starten stopt hij na 2 sec... Wel redelijk bekend maar erg vervelend als je zodoende niet bij je records kan komen. Zijn er nog bepaalde mogelijkheden om deze opnames over te brengen naar mijn Mac? Bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Zet je iPhone eens uit en weer aan. Helpt dat niet en blijft de app crashen, doe dan een harde reset door de home- en sleepknop tegelijk ingedrukt te houden totdat de iPhone vanzelf uitgaat.
|
|||
|
|||
als je gejailbracked hebt kun je altijd nog SSH-en naar de files mocht de app echt niet meer werkend te krijgen zijn...
|
|
||||
|
||||
Een reboot zou het moeten oplossen.
|
|||
|
|||
Reboot/Reset doet helemaal niets..
Ik weet hoe SSH werkt maar waar moet ik in hemelsnaam het bestand vinden? |
|
||||
|
||||
Als dit bij mij voorvalt dan update ik gewoon een random app in de appstore. Daarna doen alle apps het weer. Erg raar. Is al meerdere keren voorgevallen.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Niet dat ik weet. Even uitloggen op je itunes account via je pc, daarna opnieuw je iphone syncen? Geen idee. Ofwel wachten tot er wel een update komt van een of andere app
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone werkt maar is niet meer op te laden | mvanlaerhoven | iPhone algemeen | 2 | 24-02-11 11:29 |
Iphone werkt niet meer, maar synchronisatie doet het wel. Help? | Lindajuschtel | iPhone algemeen | 2 | 23-08-10 11:01 |
App store werkt wel maar safari niet | Upodtouch | iPhone Apps | 2 | 17-10-09 23:07 |
iPhone 4GB (US) Mail.app werkt wel maar verbindt niet | Saik0 | iPhone Apps | 2 | 22-09-08 16:17 |
App Gedownload maar werkt niet | Rickjee | iPhone Apps | 2 | 17-07-08 20:52 |
|
|