//

iPhone werkt maar is niet meer op te laden

iPhone werkt maar is niet meer op te laden discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedendag! Na een nachtje stappen heb ik op een zondagochtend mijn iPhone nog op kunnen laden maar de volgende dag lukte dat niet meer, al ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-02-11, 17:16
mvanlaerhoven mvanlaerhoven is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 6
Standaard iPhone werkt maar is niet meer op te laden

Goedendag! Na een nachtje stappen heb ik op een zondagochtend mijn iPhone nog op kunnen laden maar de volgende dag lukte dat niet meer, al werkte mijn iPhone nog wel. Omdat het kabeltje aardig beschadigd was en ik onder de veronderstelling was dat het daaraan lag heb ik meteen een nieuwe oplader gekocht maar daarmee was het probleem helaas niet opgelost.

Gelukkig heb ik mijn iPhone verzekerd toen ik 'm kocht in de Mediamarkt (Actua). Van de week is hij opgehaald door Pro Assist dus ik neem aan dat het probleem opgelost gaat worden maar ik vroeg me af of er mensen zijn die dit ook gehad hebben?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-02-11, 01:56
Cgold Cgold is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 23
Standaard

Precies hetzelfde probleem hier... Telefoon werkte gewoon nog (iPhone 4, 16 GB, geen jailbreak), maar wilde alleen niet meer opladen. Wist alleen al wel dat het niks met de lader te maken had, aangezien een andere iPhone hier in huis wel wilde opladen via dezelfde lader...

Telefoon is opgehaald, leentoestel gekregen, maar nu na 1 week, nog niks gehoord.
  #3  
Oud 24-02-11, 11:29
mvanlaerhoven mvanlaerhoven is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 6
Standaard Opgelost!

Precies twee weken nadat mijn iPhone bij mij thuis is opgehaald werd ik gebeld dat mijn iPhone klaar was en dat ze 'm konden komen brengen. Ik heb hem de volgende dag op mijn werk laten bezorgen en na het registreren via iTunes en herstellen van een back-up ben ik weer good-to-go

blijkbaar is er naast Actua en Pro Assist nog een derde partij bij betrokken namelijk Solid Vision. Mijn iPhone is dus vervangen (ander registratie/imei nummer).

Eind goed al goed, ben toch wel heel blij dat ik 'm toentertijd verzekerd heb!
Reageren

Labels
iphone opladen probleem



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Home button werkt niet meer! en battery is leeg maar geeft een stekker en bliksem aan ryansch iPhone algemeen 2 07-09-10 01:08
Iphone werkt niet meer, maar synchronisatie doet het wel. Help? Lindajuschtel iPhone algemeen 2 23-08-10 11:01
Iphone zegt te laden maar doet het niet juutK iPhone algemeen 0 23-08-09 12:31
Belangrijke zaken opgenomen maar app werkt niet meer iDavid iPhone Apps 7 08-05-09 17:52
Applicaties laden niet meer pengz iPhone algemeen 1 25-01-09 22:44

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:00.