Applicaties laden niet meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Alle gedownloade applicaties starten niet meer. Ik heb bijv. het programma trein eropstaan en Bejeweled 2. Als ik die aanklik, krijg ik heel even het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Applicaties laden niet meer
Alle gedownloade applicaties starten niet meer. Ik heb bijv. het programma trein eropstaan en Bejeweled 2. Als ik die aanklik, krijg ik heel even het beginscherm te zien, en dan springt mijn iPhone gewoon weer terug naar het beginscherm. Wat kan ik hier aan doen? En als ik mijn telefoon zou herstellen, ben ik dan deze applicaties kwijt?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
3GS start niet meer op, blijft hangen op Apple logo met het laden rondje van apple.. | GekkeUr | iPhone algemeen | 3 | 15-07-11 21:25 |
Verleng kabel voor Iphone. Niet meer laden van Iphone? | iphonedre | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 02-04-11 15:13 |
iPhone werkt maar is niet meer op te laden | mvanlaerhoven | iPhone algemeen | 2 | 24-02-11 11:29 |
foto's niet meer in kunnen laden | bessie | Desktop-applicaties | 4 | 22-10-09 22:45 |
Applicaties openen niet meer. | lagunaclub | Archief | 1 | 12-06-09 17:03 |
|
|