//

LET OP! Dubbel check je gegevens voor levering iPhone 5

LET OP! Dubbel check je gegevens voor levering iPhone 5 discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) **** my life. Mijn tweede naam stond niet in mijn contract. Jammer joh, ik moet je iPhone weer meenemen want T-Mobile accepteert het anders niet. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 03-10-12, 13:18
iDavid iDavid is offline
• iOS 8.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 193
Standaard LET OP! Dubbel check je gegevens voor levering iPhone 5

**** my life.

Mijn tweede naam stond niet in mijn contract. Jammer joh, ik moet je iPhone weer meenemen want T-Mobile accepteert het anders niet.

Volgens T-Mobile niet de normale gang van zaken en had de koerier het gewoon moeten leveren om zo iets kleins. Koerier had op zijn minst kunnen/moeten bellen met T-Mob. Volgens amp-logistics gewoon vette pech waar zij niets aan kunnen doen.

Heb meteen T-Mobile gebeld en was direct aan de beurt. Binnen 2sec rechtgezet maar de koerier kon niet even 3min wachten en reed net op dat moment de straat uit. L.U.L.

Bestelling dus geannuleerd door amp, met een beetje geluk 36 uur later bij T-Mobile binnen dat de bestelling is geannuleerd en met nog meer geluk weer 24 uur later voordat amp-logistics mij een nieuw mailtje stuurt voor een afspraak.

Dus mensen, check aub nog even goed of alles precies staat zoals op je rijbewijs/paspoort want die dickheads van amp-logistics nemen je iPhone doodleuk weer mee.

Pas volgende week dat ik hem heb

Laatst gewijzigd door iDavid; 03-10-12 om 14:53.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-10-12, 14:49
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Hier laatst meegemaakt dat de koerier om het trouwboekje vroeg van mijn echtgenote. Ze had een contract afgesloten, maar niet op haar meisjesnaam. Ik weet niet of dat AMP is geweest, die koerier, maar dat doet er niet zo toe, voor deze waarschuwing.

Was ook allemaal gedoe: haar eigen legitimatie voldeed niet (waar nota bene achterop staat: 'EV van [mijn achternaam]' (betekent: echtgeno(o)t(e) van)
Dat kun je zelf als optie aangeven bij het aanmaken van je ID of wanneer je gaat trouwen. Het heeft geen enkele juridische status.

De koerier heeft uiteindelijk wel zelf gebeld naar iemand en mocht na toestemming o.i.d. toch de simkaart (het ging niet eens om een telefoon!) afleveren aan de deur, ter plekke.

Een trouwboekje is overigens ook van geen enkele juridische status voorzien, toen wij trouwden werd gezegd bij de burgerlijke stand: 'Eerlijk? Je hebt er niks aan. Maar mensen kopen het soms toch omdat het leuk is voor later'. Wij hebben er toen geen 4 tientjes aan besteed. 'Leuk voor later' kopen wij niks voor

1 gewaarschuwd mens telt voor 2

N.B. was ook bij T-Mobile.
  #3  
Oud 03-10-12, 15:59
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

Waarschijnlijk hebben die koeriers in het verleden problemen gehad omdat ze minder goede controle deden en dus spullen bij de verkeerde persoon afleverde.. Daar zouden jullie ook niet blij van worden denk ik?
  #4  
Oud 03-10-12, 17:02
iDavid iDavid is offline
• iOS 8.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 193
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door psychonikeo Bekijk bericht
Waarschijnlijk hebben die koeriers in het verleden problemen gehad omdat ze minder goede controle deden en dus spullen bij de verkeerde persoon afleverde.. Daar zouden jullie ook niet blij van worden denk ik?
Dat is wel heel erg overdreven. Ik had alles in orde. Volgens mij is een foto, geboortedatum, voornaam, achternaam, rekeningnummer en adres toch al vrij veel informatie waaraan je kan zien dat die iPhone gewoon voor mij is...

T-mobile zei overgens dat die knul gewoon had moeten leveren en anders even had moeten bellen. Het ging letterlijk om 1 letter te weinig in de initialen.

Zoveel rompslomp en kosten voor henzelf dat het met zich meebrengt... Ik vind computersystemen en procedures prachtig maar mensen hebben zelf toch ook nog hersens?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 3 oktober 2012 om 17:38 ----------

Ok. Net teruggebeld door amp-logistics. Er was een fout in het systeem waardoor de credit-check niet kon worden uitgevoerd. Hij wordt nu alsnog vrijdag geleverd.

Fijn dat ze zo vlug terugbellen en het oplossen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone 4s vodafone afspraak voor levering zedzed1 Vodafone 14 31-10-11 09:42
gegevens/apps op iPhone vervangen door gegevens nieuwe eigenaar? marly iPhone Apps 2 03-10-10 16:27
NIEUWE LEVERING (2de levering) supernaturol Archief 2 15-07-08 12:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:26.