Iemand al wat gehoord van onze roze vriend? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) De levertijd bij T-Mobile is natuurlijk 2-3 weken voor het 16gb model maar misschien zijn er al mensen die inmiddels een emailtje over de levertijd ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iemand al wat gehoord van onze roze vriend?
De levertijd bij T-Mobile is natuurlijk 2-3 weken voor het 16gb model maar misschien zijn er al mensen die inmiddels een emailtje over de levertijd oid hebben ontvangen?
Ik las op NU.nl dat bij T-Mobile slechts 26% een witte heeft besteld. Ik behoor bij die 26%.. Als die iPhones nou precies 50/50 zijn ingekocht zou het kunnen beteken dat ik hem eerder krijg en mensen die een zwarte hebben besteld langer moeten wachten? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Nog niks gehoord van die lutsers, vorige week vrijdag al besteld !
|
|
||||
|
||||
Ik dacht dat dit draadje ging over de nog te verwachten (?) video review van de iPhone 5 van Vincent Evers (bekend van iPhone blog: Vincent Everts: iPhone 3G is piece of shit)
|
|
|||
|
|||
Haha Vincent Evers kan beter bij omroep Max rollators gaan reviewen...
Maargoed, hoop maandag wat te horen. |
|
|||
|
|||
Vandaag een mailtje gehad en woensdag krijg ik hem
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Vandaag opgehaald in Utrecht.
Witte 32 GB ging snel en je bepaald zelf hoe laat je m ophaald. Goed geregeld. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone van vriend via mijn account | Ryan199 | iPhone algemeen | 0 | 25-09-12 11:04 |
Muziek: Muziek van Ipod van vriend naar pc ???? | Ken Van Accolyen | Muziek, foto & video | 3 | 01-06-11 13:48 |
iPhone: Iphone 2G van vriend zit muurvast | watch_ml | Jailbreak | 1 | 01-08-10 16:36 |
ap id van vriend in mijn iphone? | lisa123 | iPhone algemeen | 1 | 04-11-09 22:36 |
|
|