Muziek van Ipod van vriend naar pc ???? discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi, weet er iemand een gratis goed programma om de muziek van men maat zen ipod nano naar mijn pc overtezetten ? graag een reactie ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() hoi,
weet er iemand een gratis goed programma om de muziek van men maat zen ipod nano naar mijn pc overtezetten ? graag een reactie greetz ken ![]() |
|
|
![]() |
|
|||
|
|||
![]() volgens mij is zo overzetten van muziek die je niet zelf gekocht heb het zelfde als muziek kopiëren en dus niet toegestaan...
|
|||
|
|||
![]() ja weet ik maar er bestaan zoveel programmas om dat toch overtezetten naar je pc ... maar ze zijn allemaal betalend ... iemand een goede gratise ? x
|
|
|||
|
|||
![]() als je weet dat het strafbaar is, waarom er hier dan om vragen...
het is niet toe gestaan strafbare zaken te vragen of te melden op dit forum... |
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Muziek van itunes naar Ipod of Itunes library | NoWayOut | iTunes | 0 | 01-03-11 18:56 |
Muziek: Via bluetooth muziek van ipod naar mobiel sturen | W17 | Muziek, foto & video | 0 | 18-11-10 20:46 |
Windows: video/muziek (ipod) van iphone naar pc | amaryllida | iTunes | 1 | 25-07-10 21:54 |
ap id van vriend in mijn iphone? | lisa123 | iPhone algemeen | 1 | 04-11-09 21:36 |
|
|