video/muziek (ipod) van iphone naar pc discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Ik heb mijn windows 7 opnieuw moeten installeren en bij gevolg ben ik een deel muziek/muziekvideo's kwijt. Ze staan nog wel allemaal op mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
video/muziek (ipod) van iphone naar pc
Hey,
Ik heb mijn windows 7 opnieuw moeten installeren en bij gevolg ben ik een deel muziek/muziekvideo's kwijt. Ze staan nog wel allemaal op mijn iphone, maar niet meer in mijn itunes-bibliotheek. Kan ik ze op een of andere manier (uit de ipod-functie) van mijn iphone halen? Anders word het weer Dvd'tjes rippen en allemaal converteren :'(. Zelfde vraag voor applications/ringtones die op mijn iphone staan, hoe krijg ik deze weer naar itunes? Alvast bedankt, amaryllida Laatst gewijzigd door amaryllida; 22-07-10 om 18:26. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
heb uiteindelijk zelf een programmaatje gevonden dat video's, muziek, foto's etc makkelijk overzet van je iphone/ipod/ipad naar je PC.
Download iPod software for Windows (de 1e link is het programma, Icopybot.) Het is wel betalend :'( |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek: Via bluetooth muziek van ipod naar mobiel sturen | W17 | Muziek, foto & video | 0 | 18-11-10 21:46 |
Video's in video sectie van iPod zetten? | AeronNL | Archief | 1 | 02-12-09 15:20 |
Muziek & Video, worden iPod. | Alex-511 | Jailbreak apps en thema's | 0 | 08-11-09 16:03 |
|
|