Muziek & Video, worden iPod. discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Heeft iemand een manier om op mijn iPod, muziek en video samen te voegen zoals ik dat altijd al deed maar dan zonder gebruik te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mobile Music Player Flip
Heeft iemand een manier om op mijn iPod, muziek en video samen te voegen zoals ik dat altijd al deed maar dan zonder gebruik te maken van winterboard, en mobile terminal kan ik ook niet gebruiken omdat die nog niet geport is naar 3.x.x
dus als iemand een manier heeft hoor ik het graag. P'zz Laatst gewijzigd door Alex-511; 13-11-09 om 15:56. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Spirit jailbreak voor iPad, iPhone & iPod - Verzameltopic & ervaringen | WDS001 | Jailbreak | 1042 | 12-05-11 00:22 |
Windows: video/muziek (ipod) van iphone naar pc | amaryllida | iTunes | 1 | 25-07-10 22:54 |
[WB] Muziek & Video icon voor Iphone | Undertaxxx | Jailbreak apps en thema's | 4 | 04-02-10 16:13 |
Ipod geeft geen muziek, itunes zegt 2,4GB muziek op iphone | theet | iTunes | 2 | 19-08-09 11:59 |
|
|