//

Hoeveel mensen ontbinden hun contract bij T-Mobile bij afloop contract?

Hoeveel mensen ontbinden hun contract bij T-Mobile bij afloop contract? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Wat moet je eigenlijk doen als je het abonnement niet wilt verlengen? Is er een opzegtermijn?...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Bekijk resultaten enquête: Ik ga mijn contract ontbinden zodra mijn abonnement afloopt

Ja 36 34,95%
Nee 18 17,48%
Als ik een nieuwe iPhone krijg niet 31 30,10%
Ik weet het nog niet zeker 18 17,48%
Aantal stemmers: 103. Je mag niet stemmen in deze enquête

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 29-11-09, 18:27
Vince247 Vince247 is offline
• iOS 4.1 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Delft
Berichten: 43
Standaard

Wat moet je eigenlijk doen als je het abonnement niet wilt verlengen? Is er een opzegtermijn?
__________________
iPhoneclub is de bom.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 29-11-09, 18:29
kuotje's schermafbeelding
kuotje kuotje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.038
Standaard

Volgens mij 3 maanden van te voren opzeggen.
  #23  
Oud 29-11-09, 19:11
Vince247 Vince247 is offline
• iOS 4.1 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Delft
Berichten: 43
Standaard

Oke dus 3 maanden van tevoren naar de klantenservice bellen of langs een T-mobile winkel gaan? Zijn er verder nog dingen waar ik op moet letten als ik vlekkeloos over wil stappen op een sim-only abonnementje van vodafone als mijn contract af loopt bij T-Mobile?
  #24  
Oud 01-12-09, 13:16
Pete.Z Pete.Z is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 110
Standaard

De meeste providers zijn niet perfect, maar als de iPhone 4G (?) straks ook ergens anders verkrijgbaar is, dus niet exclusief bij T-Mobile, stap ik 100% zeker over, KPN zou perfect zijn wat mij aangaat.
(en ik wil gewoon een legale iPhone zonder jailbreak of unlockgezeik met wazige programma's, één die ook unlockt blijft als ik update of herstel)
  #25  
Oud 01-12-09, 18:10
kuotje's schermafbeelding
kuotje kuotje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.038
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vince247 Bekijk bericht
Oke dus 3 maanden van tevoren naar de klantenservice bellen of langs een T-mobile winkel gaan? Zijn er verder nog dingen waar ik op moet letten als ik vlekkeloos over wil stappen op een sim-only abonnementje van vodafone als mijn contract af loopt bij T-Mobile?
volgens mij moet je een brief sturen met id kopie blabla ( zo ging dat 2 jaar geleden ) weet nu niet hoe het gaat. Wss is Klantenservice ook wel een optie
  #26  
Oud 03-12-09, 09:34
hanicole hanicole is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 16
Standaard

Als t-mobile het bereik niet verbeterd dan overweeg ik zeker over te stappen naar een andere provider.ik zie nu meer "geen service"dan t-mobile staan,en dat ben ik nu echt klaar mee
  #27  
Oud 03-12-09, 13:09
JW75's schermafbeelding
JW75 JW75 is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 54
Standaard

Ik heb ook gekozen voor Als ik een nieuwe iPhone krijg niet.

Na 2 jaar Hi (zou het wel opgezegd willen hebben voor die achterlijke pokkie!) zit ik nu weer bij T-Mobile. Vorige keer overgestapt omdat T-Mobile een bepaalde Nokia phone niet had. Altijd goed bevallen T-Mobile/Orange/Dutchtone.

Maar mocht in 2011 T-Mobile niet meer het alleenrecht hebben dan kijk ik wel even rond naar wat de anderen voor aanbiedingen in de strijd gooien. Ik heb helaas geen 3G vergelijkingsmateriaal met andere aanbieders. Iedereen zal zo zijn zwakke plekken hebben.

Al heb ik wel een paar hele zwarte vlekken op mijn bereik (telefoon en 3G). Bij schoonouders en op Terschelling.

Ik hoop dat ze mij over 2 jaar een mooie aanbieding doen voor een 5G ofzo
  #28  
Oud 03-12-09, 13:17
ThaBudz's schermafbeelding
ThaBudz ThaBudz is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: MokuM (en dan een stukkie naarboven)
Berichten: 741
Standaard

Ligt er aan of T-Mobile de iPhone icm. een aantrekkelijk abbootje blijft aanbieden anders gaan we kijken of je een iPhone ergens anders wel kan krijgen zo niet dan blijven we T-Mobie houden .

@ Vince247 en kuotje , idd 3 maanden van te voren en dan is het het makkelijkste een T-Mobie shop inlopen en zorgen dat bij je "oude" provider alles betaald is en je dan ook meteen je nummer laat transporten en er bovenop blijven zitten , want anders is het meestal te laat .
__________________
IF YOU CAN'T HACK IT , IT AIN'T FUN......
  #29  
Oud 23-12-09, 18:15
tonhaarmans tonhaarmans is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 137
Standaard

Ik heb een Vodafone Sim Only kaartje besteld met een Internet Blox. Als dat naar tevredenheid werkt in mijn door T-Mobile unlockte iPhone 3G, dan verhuist het T-Mobilekaartje naar mijn iPhone 2G en kan ik over een paar maanden ofwel mijn contract verlengen en een iPhone 3GS voor weinig erbij kopen ofwel het contract opzeggen en op den duur weer een nieuwe iPhone bij T-Mobile kopen. In het laatste geval betaal je wel weer aansluitkosten.
  #30  
Oud 23-12-09, 18:34
KiMZz KiMZz is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 26
Standaard

Als ik zo lees wat er bij Vodafone allemaal mis gaat de laatste tijd... Storing op het netwerk, alle voicemailboxen gewist van een heleboel klanten.. Nooit bij Vodafone gezeten en dat gaat ook zeker niet gebeuren.
Kom net van KPN Hi af, altijd goed bereik gehad e.d. maar die telefoonrekeningen.. Onbegrijpelijk ingewikkeld!
Heb overigens ook nergens last van slechte dekking met T-Mobile!
Dus ik stap niet over.
  #31  
Oud 26-12-09, 19:12
nebilem nebilem is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 418
Standaard

Ik vind het vervelend dat ik in de trein nooit verbinding heb met mijn Iphone abo. Ik heb gehoord dat het bij Vodafone beter gaat in de trein.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
How to: Contract ontbinden T-Mobile ThysTePoele Odido (T-Mobile) 3 22-04-11 18:39
Contract vernieuwen bij T-mobile blijkt toch heel aantrekkelijk thekoot Odido (T-Mobile) 272 23-02-11 18:20
Ontbinden contract cubesten Odido (T-Mobile) 3 01-11-10 10:44
Contract ontbinden Clyn Odido (T-Mobile) 10 14-06-10 19:58
Contract ontbinden mike28 Archief 1 21-11-09 11:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:34.