Mail instelling @home via WIFI netwerk discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een probleem dat als ik mijn mail wil verzenden via mijn eigen WIFI netwerk dit niet lukt. Ik kan alleen ontvangen. De smtp ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mail instelling @home via Wi-Fi netwerk
Ik heb een probleem dat als ik mijn mail wil verzenden via mijn eigen Wi-Fi netwerk dit niet lukt. Ik kan alleen ontvangen. De smtp gaat dus via mail.home.nl op poort 25. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
je kunt het eens proberen met de volgende instellingen
instellingen> mail account: on adress: je e-mail adres incoming mail server host name: mail.home.nl user name: je naam zonder @home.nl password: je wachtwoord outgoing mail server host name: smtp.home.nl:25 Hoor het wel of het lukt greetz |
|
|||
|
|||
ik krijg het echt niet voor elkaar op de ipad.. jammer
|
|
||||
|
||||
Ik gebruik als server voor uitgaande post: mail.home.nl
Bij mij werkt het perfect.
|
||||
|
||||
Volg deze stappen en alles werkt. https://www.ziggo.nl/#help/hulp-per-...-tablets/ipad/
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
@home mail op iphone | Tieme | iPhone algemeen | 52 | 13-02-11 15:00 |
Uitgaande mail (webmail) op Wi-Fi netwerk | wilfrida | Wi-Fi | 0 | 24-07-09 17:48 |
E-mail instelling | snapple | iPhone algemeen | 3 | 10-12-08 10:56 |
e-mail met @home | smurfin | Archief | 1 | 01-11-08 21:10 |
KPN Prepaid Surf&Mail Totaal WERKT!!! instelling | iguana9999 | KPN | 6 | 19-05-08 12:53 |
|
|