@home mail op iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hee mensen.. Eindelijk na lang onderzoek heb ik instellingen van @home mail voor de iphone. klik op mail icoontje klik anders ga naar pop3 Klik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
@home mail op iphone
hee mensen..
Eindelijk na lang onderzoek heb ik instellingen van @home mail voor de iphone. klik op mail icoontje klik anders ga naar pop3 Klik op naam en voer gewoon je eigen naam in klik op adres en voeg daar je mail adres in inclusief @home.nl Ga naar server inkomende berichten. Pop3server is netmail.home.nl daarna je e-mail zonder @home.nl daarna je wachtwoord als laatste even bij uitgaande smtp server zetten mail.home.nl:25 voor de rest niets invullen kan even duren en waarschijnlijk 2 keer op ja drukken en dan zou hij het moeten doen. Bij mij wel in iedergevall. laat even weten of het bij jullie ook werkt. dam dit is best irri typen op een iphone. (moet er gewoon nog aan wennen) Laatst gewijzigd door Tieme; 15-05-08 om 15:00. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hey Tieme,
Ik was blij met jou berichtje, maar helaas ik krijg de mail niet aan de praat. Ik blijf het proberen. |
|
|||
|
|||
Sorry, inkomend doet ie wel, maar uitgaand niet
|
|
|||
|
|||
staat dit bij
Server uitgaande post (smtp) Hostnaam : mail.home.nl:25 Genruikersnaam: optioneel (staat er standaart dus niets invullen) Wachtwoord: optioneel (staat er standaar dus niets invullen) dat doet ie bij mij wel. |
|
|||
|
|||
Hoi Tieme,
Heb ik gedaan, maar uitgaand werkt gewoon niet, helaas... |
|
|||
|
|||
Wohooo!!! dit werkt bij mij!!
kan nu mijn mail ook versturen!!! |
|
|||
|
|||
Hoi Tieme,
Ik wil je graag laten weten dat het gelukt is met de uitgaande mail. Bij geavanceerd stond het schijfje van gebruik SSL op "aan na dat ik dit op "uit" heb gezet werkt het prima. Bedankt voor je hulp! Groetjes |
|
|||
|
|||
skynet instellingen
hey heb een vraagje, ik heb een @skynet.be mail die ik ook synchroniseer met outlook maar op mijn i phone kan ik ni versturen en ni ontv heeft iemand er een oplossing voor aub
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Heb mail.home.nl:25 bij outgoing staan, maar krijg niks de deur uit. Ook niet met ssl uit... Iemand een oplossing..???
|
|
|||
|
|||
Ook even inhaken,
Waarvoor is die :25 achter mail.home.nl? Is er ook een optie dat als ik op mijn thuis mac de mail al gelezen heb,de Iphone ze wel binnen haalt maar als gelezen. Nu haalt hij ze binnen als ongelezen,dus moet ze continu op beide plaatsen lezen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
:25 is de poort van de smtp server. |
|
|||
|
|||
ook ik heb athome en idd wel ontvangen maar niet verzenden, en zowiezo at home ziggo wat is het haha
ik baal zo wil nl foto's versturen en dat kan alleen met mail |
|
||||
|
||||
Je kunt standaard alleen berichten versturen als je ook daadwerkelijk op je @home netwerk zit he. Als je in de trein/bus zit ofzo lukt het niet.
|
|||
|
|||
hoi .. vergeet niet je totale email adres als naam te gebruiken ...
en bij smtp alleen mail.home.nl en geen gebruikersnaam of wachtwoord ssl uit serverport 25 en dit gaat goed bij mij...
Iphone : 4S | Huidige versie : 5.1.1 Iphone : 3gs | Origineel : iPhone OTB 3.0 T-Mobile | Huidige versie : 5.0.1 Laatst gewijzigd door myplace; 06-11-08 om 17:20. |
|
|||
|
|||
Bij mij werkt dit ook!
Maar ik ben nu thuis (draadloos internet), werkt dit ook als ik onderweg ben? |
|
|||
|
|||
als het goed is wel ..dat heb ik nog niet geporbeerd...
|
|
||||
|
||||
Nee dat werkt niet.
|
|
|||
|
|||
je maakt dan toch gewoon verbinding met het internet... als je onderweg bent
|
|
|||
|
|||
Kan ik dan een uitgaande server van gmail gebruiken en zo toch overal mail versturen via @home account?>
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mail instelling @home via Wi-Fi netwerk | eaglenl | Wi-Fi | 4 | 12-07-11 09:47 |
Mail niet zichtbaar op home | radicaal_ | iPhone algemeen | 5 | 05-07-10 15:24 |
e-mail met @home | smurfin | Archief | 1 | 01-11-08 21:10 |
uitgaande mail @home | bella | iPhone algemeen | 2 | 16-05-08 21:04 |
e-mail met @home en t-mobile | teunis | Odido (T-Mobile) | 4 | 13-11-07 23:15 |
|
|