Ipod 4g scherm vervangen. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb onlangs een Ipod 4g gekocht maar ik heb hem toen per ongeluk laten vallen. Gelukkig zat er alleen een barst in het glas ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Ipod 4g scherm vervangen.
Ik heb onlangs een Ipod 4g gekocht maar ik heb hem toen per ongeluk laten vallen. Gelukkig zat er alleen een barst in het glas en voor de rest geen defecten maar als ik hem vakkundig wil laten repareren kost me dat 60euro omdat het LCd scherm er dan ook bij moet worden vervangen.... Dus ik ben van plan om hem zelf te repareren, dus weet iemand hier een misschien handige handleiding en waar ik allen zo'n glas kan kopen als dat mogelijk is? Of is het niet zo'n verstandig idee en moet ik hem vakkundig laten reparen?
alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Kijk hier eens rond en beslis dan of je het aandurft.
|
|||
|
|||
Ik heb even rond gekeken maar ik denk dat ik beter apart een beeldscherm kan kopen + digitizer op ebay en die dan op elkaar plak met zo'n speciaal plak plasticje en dan die er op zet.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
LCD scherm zelf vervangen | philippefeij | iPhone algemeen | 7 | 25-10-11 22:31 |
Scherm vervangen ? | Bartje | iPhone algemeen | 13 | 18-06-10 13:26 |
Ervaringen m.b.t. zelf scherm vervangen | philippefeij | iPhone algemeen | 5 | 09-09-09 14:25 |
Scherm vervangen..? | RFE | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 19-03-09 13:37 |
|
|