Iphone 4 hestellen naar aankoop staat. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb even een vraag waarop ik nog geen antwoord kan vinden binnen het forum of het is is mijn ogen niet volledig. Ik heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4 hestellen naar aankoop staat.
Ik heb even een vraag waarop ik nog geen antwoord kan vinden binnen het forum of het is is mijn ogen niet volledig.
Ik heb in november 2010 een iphone 4 gekocht, en een backup van mijn 3GS daarop gezet. Ik weet niet of dit slim is, maar echt grote problemen heb ik niet ondervonden. Het enige probleempje wat ik wel heb, is dat ik bij twitter niet altijd een push notatie krijg en van sommige die ik volg krijg helemaal geen melding binnen. Op de 3GS had ik boxcar draaien en kwam wel alles nettjes binnen, maar ook nu op de 4 niet meer. Eigenlijk wijt ik het probleem aan de backup van de 3GS die ik op de 4 heb gezet. Nu wil ik eigenlijk terug naar een schone iphone 4 (fabrieksinstellingen) en daarna handmatig (een andere manier schijnt er niet te zijn, denk ik) alle apps opnieuw installeren. Zou bovenstaande mijn probleem oplossen? En hoe herstel ik mijn telefoon zodanig dat hij de fabrieksinstellingen weer heeft? Alvast bedankt voor jullie input.
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Of het je probleem met boxcar oplost weet ik niet, maar een simpel herstel naar de officiële firmware zet je iPhone terug naar de fabrieksinstellingen. Je hebt dan immers de 'kale' firmware er op staan. Zet inderdaad niet de backup terug.
|
|||
|
|||
En wat is de beste methode om dit te doen?
|
|
|||
|
|||
in DFU zetten en herstellen en als nieuwe iphone configuratie zetten
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Aftellen naar de aankoop van je iPhone! | FreakyAb | Chat en geruchten | 0 | 29-03-11 17:09 |
iPhone: iPhone 4 herstellen naar 4.0.1 zonder SHSH (staat al 4.0.1 op) | Vsteegman | Jailbreak | 12 | 01-10-10 14:18 |
hestellen | westar | iPhone algemeen | 8 | 09-07-10 14:50 |
Aankoop op Iphone, omzetten naar itunes | jipenjanneke | Archief | 3 | 10-05-09 22:53 |
Iphone herstellen naar originele staat | Questor | Unlock [archief] | 5 | 11-01-08 10:13 |
|
|