iPhone 4 herstellen naar 4.0.1 zonder SHSH (staat al 4.0.1 op) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iPhone 4 met daarop 4.0.1, de SHSH van deze firmware staat niet opgeslagen. Maar ik wil herstellen, kan ik gewoon met control ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4 herstellen naar 4.0.1 zonder SHSH (staat al 4.0.1 op)
Ik heb een iPhone 4 met daarop 4.0.1, de SHSH van deze firmware staat niet opgeslagen. Maar ik wil herstellen, kan ik gewoon met control shift herstellen naar dezelfde firmware of heb ik daar ook de SHSH blobs voor nodig? Of kan ik alleen met een custom firmware herstellen?
Mvg Victor |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
zelfde vraag...
|
|
|||
|
|||
Ja dat kan, dan krijg je een error tijdens het restoren en valt je iphone in recovery mode. Als je nu met tinyumbrella je iDevice uit recovery kickt, dan heb je gewoon nog steeds 4.0.1 erop staan.
|
|
|||
|
|||
Weet je dit 100% zeker? Ik wil niet straks opeens moeten restiren naar 4.1
|
|
|||
|
|||
Als je geen SHSH's gebackupped hebt, zou ik het niet doen. Ff wachten op de JB voor iPhone4. Als je een unlock nodig hebt en deze wilt behouden, zou ik dit zeker niet doen. Met tinyumbrella kun je dus wel updaten naar 4.1, met behoud van de baseband van 4.0.1 en 4.0.2. Waarom wil je herstellen?
Laatst gewijzigd door toxicfella; 26-09-10 om 14:17. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
Alsof dat een heel karwei is.. |
|
|||
|
|||
Hoe kan je ze zelf backupen dan? Apple signeert toch niet meer 4.0.1 dus je kan toch niet de shsh ervan opslaan?
|
|
||||
|
||||
Je hebt hem gejailbreaked neem ik aan?
Je kan even kijken of Cydia hem heeft. Proberen kan geen kwaad. |
|
|||
|
|||
Ja natuurlijk, en op cydia heb ik alleen van 4.1 de shsh bestanden. Vandaar..
|
|
|||
|
|||
Weet niemand hier het goede (met zekerheid) antwoord op?
Victor |
|
|||
|
|||
Ik heb de zelfde probleem,
iphone 4 32 GB met Ios 4.0 En ik heb alleen shsh bestanden voor 4.0.2 en 4.1 Als ik per engeluk mijn iphone hertel heb ik mijn jailbreak kwijt.. |
|
|||
|
|||
Volgens mij kan je met tiny umbrella nog steeds je shsh-blob naar cydia sturen of op je eigen pc opslaan.Dan kan je daarna altijd terug naar je huidige versie.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Cydia slaat de afgeluisterde SHSH blobs op de servers van Suarik en in geval van Tiny Umbrella de SHSH op jouw computer. Als Apple de oudere iPhone software niet meer signeerd met SHSH blob en je hebt deze niet voor jouw iPod/iPhone/iPad opgeslagen, dan is het onmogelijk geworden om deze SHSH blob alsnog te krijgen. Je kan hem immers niet meer afluisteren van Apple en dat betekend dat je dus niet meer kan herstellen naar een oudere versie waarvan je geen SHSH blob hebt. Dus heb je 4.0.1 en geen SHSH blob. Niet herstellen naar 4.0.1 en niet upgraden naar 4.0.2, 4.1 of 4.2 beta. Wat je wel kan doen om te proberen om jouw 4.0.1 weer vers te krijgen: Op de iPhone Settings --> General --> Reset --> Erase All Content and Settings Dan wordt volgens mij je iPhone geschoond. Heb dit overigens nog nooit zelf getest, misschien kan je wat op het form zoeken. Patje @iPhoneclub SLOTJE Laatst gewijzigd door MrFCUUnknown; 01-10-10 om 14:22. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod touch: Ipod Touch 2G/3G 8GB 4.1 downgraden naar 4.0 zonder SHSH! | Marcel94 | Jailbreak | 38 | 20-10-10 10:51 |
iPhone: Toch downgrade 4.02 zonder shsh blobs naar 4.01 | antgin | Jailbreak | 32 | 12-09-10 13:26 |
van 4.0.2 terug naar 4.0.1 zonder shsh | japio84 | Jailbreak | 2 | 29-08-10 13:10 |
Herstellen naar os 3.1.2 met eigen shsh | BABYd3vil | iPhone algemeen | 1 | 27-05-10 01:03 |
Iphone herstellen naar originele staat | Questor | Unlock [archief] | 5 | 11-01-08 10:13 |
|
|