Scherm vervangen..? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, enkele weken geleden heb ik mijn iPhone laten vallen (vallen is een groot woord, hij viel uit mn handen boven mn bureau terwijl ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Scherm vervangen..?
Hoi,
enkele weken geleden heb ik mijn iPhone laten vallen (vallen is een groot woord, hij viel uit mn handen boven mn bureau terwijl ik erachter zat..) desondanks kapte me scherm er mee en kreeg ik een wit beeld. Reageer aub niet door te zeggen home en power button in te houden want dit werkt dus NIET. Naar mijn idee is het scherm gecrashed, voor zover mogelijk. Mijn vraag is dus of er nieuwe lcd schermpies verkrijgbaar zijn en of iemand hiervan een prijsindicatie heeft. omdat ik denk dat apple(t-mobile) hier geen garantie opgeeft. Uiteraard ga ik dit wel proberen maar omdat ik voor langere tijd in het buitenland zit zoek ik alvast wat info. bvd, Rutger |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
hoi rutger
Ik had bijna hetzelfde probleem , liet dat ding uit mijn handen vallen en mijn scherm lag helemaal in diggelen ook geen idee waar ik dat kon laten repareren , hier is de site die ik gevonden heb , en ook mijn iphone heb laten repareren , ik was hem een paar dagen kwijt en koste mij niet een vermogen , kijk gauw , alles staat erop prijslijsten en alles, zeer goede service , mijn iphone is weer helemaal nieuw www.ipod-reparatie.nl ook kan je er komen door via deze site te komen www.ipod-service.nl woon in belgié is deze site geschikter www.ipodreparatie.be ik hoop dat je er wat aan heb , met vriendelijke groet Sarina |
|
||||
|
||||
meer adressen
|
Labels |
garantie, iphone 3g white, lcd-scherm, scherm, wit scherm |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
LCD scherm zelf vervangen | philippefeij | iPhone algemeen | 7 | 25-10-11 22:31 |
Ipod 4g scherm vervangen. | TheJanster | iPhone algemeen | 2 | 13-02-11 15:00 |
Scherm vervangen ? | Bartje | iPhone algemeen | 13 | 18-06-10 13:26 |
scherm wazig na vervangen touchscreen | iPiggel | iPhone algemeen | 9 | 31-10-09 22:07 |
|
|