e-mail met @home en t-mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Is het mogelijk om met de iphone mail binnen te krijgen met een @home abonnement ?Ik heb een t-mobile contract met onbeperkt internetten.Ik heb volgens ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
e-mail met @home en t-mobile
Is het mogelijk om met de iphone mail binnen te krijgen met een @home abonnement ?Ik heb een t-mobile contract met onbeperkt internetten.Ik heb volgens mij alles goed ingevuld.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Welke instellingen heb je gebruikt
|
|
|||
|
|||
is niet mogelijk met @home, die kan je alleen ophalen als je verbonden bent met het @home netwerk,gaat dus niet werken
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Je moet wel op je Wi-Fi thuis inloggen, dus je eigen IP adres. Je iPhone met de hand instellen kun je vergeten is mij ook niet gelukt. Bij mij werkte de optie om te synchroniseren met mij email account op de PC via iTunes. Het zijn dezelfde instellingen als ik met de hand had ingevoerd, maar dan kreeg ik het niet aan de gang. Via iTunes wel! |
|
||||
|
||||
email
oke,via netwerk lukt wel anders wil dus niet jammer.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
@home mail op iphone | Tieme | iPhone algemeen | 52 | 13-02-11 15:00 |
Mail niet zichtbaar op home | radicaal_ | iPhone algemeen | 5 | 05-07-10 15:24 |
e-mail met @home | smurfin | Archief | 1 | 01-11-08 21:10 |
uitgaande mail @home | bella | iPhone algemeen | 2 | 16-05-08 21:04 |
E-mail Verzenden Met T-mobile In Combi Met Casema | SARALI | Odido (T-Mobile) | 0 | 16-03-08 21:46 |
|
|