@home mail op iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) dat denk ik weer niet omdat dat geen mail server is van home...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
dat denk ik weer niet omdat dat geen mail server is van home
|
|
|
||||
|
||||
Ja dat kan wel. Of via je netwerk provider. Ik verstuur mails via Vodafone.
|
|||
|
|||
tot zoverre werkt dit bij mij wel alleen in het buitenland heb je wel een probleem met versturen van mail ,wel ophalen maar niet kunnen versturen ook niet via Wi-Fi .
overigens was de iphone de enigste telefoon die met kpn of andere providers in panama werkte grappig he |
|
|||
|
|||
Heb hier ook mee zitten klooien.
Oplossing waarmee het gewoon perfect werkt is: Pak een gratis email-account bij GMail. GMail-account op je iphone aanmaken en als standaard-account instellen. De andere email-accounts op je iphone voor SMTP gebruik laten maken van smtp.gmail.com. Heb zelf 4 email-accounts die kunnen ontvangen. Versturen gaat via Gmail. De ontvangen ziet geen info mbt je gmail-adres. |
|
|||
|
|||
gebruik ook @home. bij mij net andersom. uitgaande mail gaat goed maar ik kan geen mail ontvangen. weet iemand waar dat aan kan liggen? of laat weten wat jouw instelling is. thanks.... Dave
|
|
|||
|
|||
mailserver gmail
weet iemand de uitgaande mailserver van gmail?
alvast bedankt mactimber |
|
|||
|
|||
Dat zou ik ook wel willen weten
|
|
|||
|
|||
is toch niet zo moeilijk.. smtp.gmail.com Wel de SSL poort gebruiken! Poort 587
|
|
||||
|
||||
Er staan notabene instructies voor het instellen van GMail op de iPhone in je GMail account zelf. Een beetje zoeken had dus ook geen kwaad gekund: https://mail.google.com/support/bin/...y?answer=77702
|
|||
|
|||
nou ik kan nog steeds geen mail ophalen met mijn iphone.
En daar baal ik best wel van. Is er iemand die weet hoe het wel moet want alle tips ten spijt het werkt nog steeds niet |
|
||||
|
||||
geweldige oplossing, bij werkt het nu ook met @home, super bedankt
|
|
|||
|
|||
Er wordt vaak zo makkelijk geschreven:"Gebruik de zoekfunctie......het staat duidelijk in de handleiding.....domme vraag......of nog minder diplomatiek".
De problemen besproken in dit item heb ik ook allemaal ondervonden, en ik heb gegoogled, gezocht, ingesteld, verwijderd, opnieuw geinstalleerd, enz. De instellingen bijten elkaar vaak/soms, en er uit komen ...ho maar..! Als ik de mail van @home instel zoals @home aangeeft, haalt gmail de inkomende mail niet op. Als ik de mail van @home zo instel als gmail aangeeft en dan verzenden/ontvangen van mail binnen @home activeer, geeft deze een foutmelding; kan hij het adres niet meer vinden. Als laatste heb ik nu de mail van @home op m'n PC en op de iPhone ingesteld met de waarden van @home, en gmail met de instellingen van gmail. Daarop heb ik de e-mail accounts met iTunes gesynchroniseerd, en hoera; het werkt (probleemloos dacht ik) Niet dus; de ene van buiten komende mail die in m'n "Postvak in" van Outlook Express komt, komt vlot daarna ook in m'n Gmail boxen, en verschijnt ook op m'n iPhone. Andere mails die op dezelfde wijze (voor zover ik kan begrijpen) binnekomen, worden niet opgehaald door gmail en kunnen dus ook niet via m'n iPhone gelezen/bewerkt worden. RaRa, wie het beter weet mag het zeggen (AlStuBlieft!!) |
|
|||
|
|||
Als je bij je instellingen een nieuwe email account toevoegt, kan je kiezen voor gmail, en dan gaat de rest van zelf ..
|
|
|||
|
|||
Ik wil/moet m'n bestaande e-mail adres bij @home aanhouden (zakelijk) en op dat adres zullen de meeste mails dus binnenkomen.
Ik denk dat de oorzaak zit in het feit dat @Home Webmail mails niet "vasthoudt" c.q. opslaat. Het hangt er dus maar vanaf wie het eerst ophaalt; Outlook Express of Gmail. Het bericht dat Zusjesenco gereageerd heeft, stond nu wel in Gmail (dus ook op m'n iPhone) maar weer niet in de Inbox van Outlook Express. Al met al geen echt goede communicatie tussen @Home Webmail, Outlook Express en Gmail. De iPhone is hierin minder van belang; die heeft een webadres nodig om z'n mails weg te halen, en dat is in dit geval Gmail.com |
|
|||
|
|||
ik kan ook gewoon onderweg verzenden met de instellingen zoals Myplace die hier heeft staan
|
|
|||
|
|||
Bij mij werkte het meteen, ik kan ontvangen EN versturen!!
> Instellingen > Mail,Contacten, Agenda > Voeg account toe > Anders Naam : is duidelijk Adres : jouw emailadres@home.nl Wachtwoord: Ook duidelijk Beschrijving : zo staat het straks op je iPhone > Bewaren Daarna krijg je een scherm met twee keuzes bovenin, kies voor POP server inkomend : netmail.home.nl Gebruikersnaam : jouw emailadres zonder @home.nl Wachtwoord : je raad het al (je wachtwoord dus ) Uitgaande mail smtp mail.home.nl dus zonder :25 of wat dan ook daarna een of twee keer bevestigen ZONDER SSL Laatst gewijzigd door DutchGater; 29-03-09 om 21:54. |
|
|||
|
|||
Hoi hoi
Ik heb ook @home en dit werkt dus helemaal toppie bij mij nu op mn Iphone Hardstikke bedankt Ik ben nu nog met dat Wi-Fi aan het klooien dus ik ga ff verder zoeken hier op het forum Groetjes, Nicky Laatst gewijzigd door iScorpio; 15-07-09 om 12:57. |
|
|||
|
|||
Werkt bij mij wel, na een hoop gezoek, goed bericht dus thanx!
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Hoe zien jullie dat of je een mail binnen heb gekregen? |
|
|||
|
|||
wie heeft voor mij de emailinstellingen van hetnet?
Hoi kan iemand mij helpen met de emailinstellingen van hetnet voor mijn IPHONE G3S?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mail instelling @home via Wi-Fi netwerk | eaglenl | Wi-Fi | 4 | 12-07-11 09:47 |
Mail niet zichtbaar op home | radicaal_ | iPhone algemeen | 5 | 05-07-10 15:24 |
e-mail met @home | smurfin | Archief | 1 | 01-11-08 21:10 |
uitgaande mail @home | bella | iPhone algemeen | 2 | 16-05-08 21:04 |
e-mail met @home en t-mobile | teunis | Odido (T-Mobile) | 4 | 13-11-07 23:15 |
|
|