@home mail op iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Destiny Je kunt standaard alleen berichten versturen als je ook daadwerkelijk op je @home netwerk zit he. Als je in de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Peobles,
Volgende instelling gelden voor peobles met een @home mailadres: inkomende mail: mail adres: ......@home.nl naam: ........ => dus geen @home invullen wachtwoord: ....... type: pop server: mail.home.nl poort: 110 geen ssl verbinding uitgaande mail: mail adres: ......@home.nl naam: niet invullen! wachtwoord: niet invullen! type: smtp server: mail.home.nl poort: 25 => let op: iphone maakt automatisch een verkeerd nr aan geen ssl verbinding Moet werken, Groet, Bob |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Waarom niet gewoon synchroniseren met outlook? Meteen alles klaar?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik krijg hier wel zo'n KUNSTKOP van. Ik heb een Iphone 3Gs 32GB met vodafone abbo. Mijn e-mail provider is @home (dus niet @ziggo) en ik krijg mijn e-mail gewoon niet werkende op mijn Iphone. Heb alles al geprobeerd en ook dus bovenstaande. NIX helpt. Heb zelfs kontakt gehad met @home (ziggo) en die geven geen instellingen voor de Iphone door Mijn e-mail adres is dus ........@home.nl Wie kan mij werkende instellingen doorgeven ???? HELP !!! Laatst gewijzigd door CrazyGab4u; 08-03-10 om 23:29. |
|
||||
|
||||
Het antwoord = synchen met outlook
|
|
|||
|
|||
Super bedankt voor deze informatie. Na 4 uren stress d8 ik om eens een forum op te zoeken...PERFECT! alles werkt nu
THANX |
|
|||
|
|||
email met ...@home.nl
Hoi! Ik heb van alles geprobeerd, heb meer dan 15 minuten voor 65 eurocent per minuut aan de telefoon gehangen met de helpdesk van ziggo. Die adviseren:
Server inkomende post : Hostnaam: pop.ziggo.nl Gebruikersnaam: ... @home.nl Wachtwoord: ....... SMTP: smtp.gprs.t-mobile.nl > serverpoort 25 Geavanceerd : serverpoort inkomende 110 Dit lukt niet. Vervolgens geprobeerd met als inkomende host: mail.home.nl Lukt ook niet. Ik gebruik als pc een Mac met het programma Entourage (van Microsoft voor mac) voor mijn mail. Kan ik dan wel mijn account synchroniseren? Alvast bedankt voor het antwoord, Tineke |
|
|||
|
|||
@home mail instellen op de iphone
[QUOTE=Tieme;112784]hee mensen..
Eindelijk na lang onderzoek heb ik instellingen van @home mail voor de iphone. klik op mail icoontje klik anders ga naar pop3 Klik op naam en voer gewoon je eigen naam in klik op adres en voeg daar je mail adres in inclusief @home.nl Ga naar server inkomende berichten. Pop3server is netmail.home.nl daarna je e-mail zonder @home.nl daarna je wachtwoord als laatste even bij uitgaande smtp server zetten mail.home.nl:25 voor de rest niets invullen kan even duren en waarschijnlijk 2 keer op ja drukken en dan zou hij het moeten doen. Bij mij wel in iedergevall. Helaas het werkt niet via deze beschrijving. Ik kom niet in een scherm waar ik bij 'geavanceerd' de SSL uit kan zetten als ik je beschrijving doorloop. Wel krijg ik na klikken op 'bewaar'de vraag of het account zonder ssl geconfigureerd moet worden. Daarna blijft het stil en zegt hij steeds dat het niet werkt. Dusss.... Is er iemand die inmiddels een werkende oplossing gevonden heeft? |
|
|||
|
|||
Ik heb bij server mail.home.nl probeer dat eens
|
|
|||
|
|||
Ik heb voor mijn @homeaccount op de Iphone4 werkend gekregen met de volgende instellingen:
POP accountgegevens: Naam:voer hier je naam in Adres:naam@home.nl Beschrijving:mail.home.nl SERVER INKOMENDE POST Hostname:mail.home.nl Geruikersnaam:naam(zonder@home.nl) Wachtwoord:voer hier je wachtwoord in SMPT smpt.kpnplanet.nl Bij Tabblad geavanceerd: Verwijder:Nooit Identiteitscontrole:Niet Verwijder van server:Nooit Gebruik SSL:Niet Serverpoort:110 Ik hoor graag van jullie of het jullie ook gelukt is!! Laatst gewijzigd door caresse66; 02-01-11 om 21:02. |
|
|||
|
|||
voor @Home: inkomende mail: mail.home.nl
uitgaande mail (bij kpn): smtp.kpnplanet.nl dan werkt alles bij mij, zowel thuis als onderweg, voor de andere aanbieders weet ik het smtp adres niet |
|
|||
|
|||
Wat bij mij werkt is het volgende:
Onder POP (dus niet IMAP): Naam: je naam uiteraard Adres: je volledige emailadres Beschrijving: @Home Server inkomende post Hostnaam: netmail.home.nl Gebruikersnaam: je mailadres, maar zonder @home.nl Wachtwoord: je wachtwoord uiteraard Server uitgaande post SMTP: mail.home.nl Als hij vraag om SSL dan zonder SSL Als je dit allemaal gedaan hebt dan moet je misschien even je telefoon opnieuw opstarten..daarna moet hij het doen als het goed is! Succes |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mail instelling @home via Wi-Fi netwerk | eaglenl | Wi-Fi | 4 | 12-07-11 09:47 |
Mail niet zichtbaar op home | radicaal_ | iPhone algemeen | 5 | 05-07-10 15:24 |
e-mail met @home | smurfin | Archief | 1 | 01-11-08 21:10 |
uitgaande mail @home | bella | iPhone algemeen | 2 | 16-05-08 21:04 |
e-mail met @home en t-mobile | teunis | Odido (T-Mobile) | 4 | 13-11-07 23:15 |
|
|