Wi-Fi en Ziggo hotspot discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Het onderwerp is al een forum onderwerp geweest. Het blijft irritant en onopgelost. Thuis met je eigen router wifi is het nog steeds zo dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wi-Fi en Ziggo hotspot
Het onderwerp is al een forum onderwerp geweest. Het blijft irritant en onopgelost.
Thuis met je eigen router Wi-Fi is het nog steeds zo dat Wi-Fi spots van ziggo op de iPhone en iPad eerst wordt gevonden en wordt ingeschakeld. Kies je dan voor je eigen Wi-Fi dan schakelt die snel weer om naar ziggo Wi-Fi spots. Vergeten, anders etc helpt allemaal niet. Is er al een melding naar Apple? Iets voor de volgende IOS is wellicht het mogelijk maken van een voorkeur knop. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ziggo hotspot verwijderen, eigen Wi-Fi verwijderen.
Dan eerst hotspot toevoegen, dan eigen Wi-Fi weer toevoegen. Hij kiest als eerst de laatst toegevoegde, dus ws heb je de hotspot als laatste toegevoegd? |
|
|||
|
|||
Nee, die is er niet omdat het geen bug is. Een iDevice neemt het sterkste bekende netwerk. Dat is een heel handig mechanisme als er WLAN roaming gebruikt wordt.
De Ziggo Hotspot is het sterkste Wi-Fi netwerk omdat de bandbreedte lager is dan de bandbreedte van jouw WLAN. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Door dit 'probleem' gebruik ik de Wi-Fispots ook niet |
|
|||
|
|||
OK. Bedankt voor de tip. Heb ik nu. Ik zal het vandaag blijven checken.
|
|
|||
|
|||
Tip werkt niet inderdaad.
Wat nu? Voorkeurs optie in IOS aanvragen? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik ben ook pro! Iets voor een petitie?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Sorry voor Ziggo ik heb de hotspot gewoon uitgeschakeld, de dekking is ook zeer matig van de hotspot.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Ziggo en PP25 | kobus1960 | Jailbreak | 1 | 02-09-13 09:40 |
|
|