Downloadsnelheid op wifi verschillend? discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoe komt het dat ik thuis op mn iMac en ipad Air makkelijk over wifi 65mb haal maar op mijn iphone 5 & 5s niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Downloadsnelheid op Wi-Fi verschillend?
Hoe komt het dat ik thuis op mn iMac en ipad Air makkelijk over Wi-Fi 65mb haal maar op mijn iphone 5 & 5s niet meer dan 20Mb.
Iemand enig idee?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat kan aan de Wi-Fi chip liggen of aan de gebruikte opslagmedium in de iphone.. Ook is er een kans dat de cache van de iphone data overdracht op een laag pitje heeft staan.
Ik denk zelfs dat apple een tweewega checksum heeft ingebouwd zodat er geen corruptie ontstaat tijdens het download proces |
|
|||
|
|||
Dank voor je antwoord, maar begrijp dr geen **** van kun je het ook in voor mij begrijpelijke taal uit leggen?
|
|
|||
|
|||
Computers hebben grotere ballen die sneller rollen
|
|
|||
|
|||
kijk das duidelijk
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
De Wi-Fi antenne in iPhones en andere mobiele apparaten is een stuk kleiner dan die in grotere apparaten. Daarnaast kan het goed zijn dat de chips voor mobiele apparaten gebouwd zijn om minder stroom te verbruiken en dus ook minder sterk zijn (of in ieder geval een lagere stroomtoevoer hebben). Verder hebben sommige grotere apparaten meerdere antennes (dual antenne).
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dus dat laatste wat ik zei is dus wel waar: 'andere apparaten hebben grotere ballen' |
|
|||
|
|||
Citaat:
Het maximaal toegestane zendvermogen is in alle gevallen volgens EN 300 328 20 dBm (dB boven een milliwatt) of ca 100 mW. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Downloadsnelheid met speedtest.net app. | dapI4 | iPad algemeen | 6 | 25-02-13 01:56 |
heel lage downloadsnelheid Blitsen | Colburners | Overige providers Nederland | 7 | 12-01-12 23:30 |
downloadsnelheid KPN netwerk | toonbas | Koopinformatie Nederland | 2 | 03-12-10 01:06 |
Batterij 3G en 3GS verschillend? | Fireball | iPhone algemeen | 0 | 02-02-10 14:02 |
|
|