Wifi analyzer voor iphone of ipad discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, ik probeer mijn wifi signaal thuis beter te krijgen. Ik heb daarom een accesspoint (engenius ecb350) aangeschaft. Mijn leverancier is ziggo en ik heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wi-Fi analyzer voor iphone of ipad
Hoi, ik probeer mijn Wi-Fi signaal thuis beter te krijgen. Ik heb daarom een accesspoint (engenius ecb350) aangeschaft. Mijn leverancier is ziggo en ik heb een cisco modem. Dit brengt mij tot nu toe nog niet wat ik ervan verwacht en ik wil wat analyses doen. Met welke app kan ik dat het beste doen op mijn ipad en of iphone? Geen bezwaar om ervoor te moeten betalen. In de vorige discussies op dit forum zie ik opmerkingen over jailbreak en cydia, maar ik merk dat ik niet handig ben met workarounds...
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Antwoord verwijderd.
Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 15-12-13 om 16:47. |
|
|||
|
|||
Zonder JB gaat het niet werken
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Wi-Fi analyzer vervolg
Ik dacht dat ik het dan maar moest gaan proberen. Eerst een jailbreak en daarma cydia. Ik krijg dus de jailbreak al niet voor elkaar, kan de site niet benaderen. Heeft iemand een andere, meer vriendelijke oplossing voorhanden.
|
|
|||
|
|||
Gaat je ook niet lukken met de IOS die jij hebt.
|
|
|||
|
|||
Wi-Fi analyzer voor iphone of ipad
Thnx voor de tip vuurvreter, na een check zie ik dat ik 7.04 heb, maar daar zal hetzelfde voor gelden neem ik aan. Ik heb het al zo vaak geprobeerd...
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
analyseren, analyzer, meten, Wi-Fi |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wi-Fi Analyzer | lwijzerman | iPhone Apps | 1 | 18-03-13 11:45 |
Wi-Fi analyzer | andre-nl | Jailbreak apps en thema's | 3 | 25-02-13 20:30 |
Wi-Fi booster/Wi-Fi analyzer | waalboer | Jailbreak apps en thema's | 4 | 24-02-13 15:01 |
iPad Wi-Fi of iPad Wi-Fi + 3G: wat vind jij, en waarom? | yuiop88 | iPad algemeen | 57 | 15-05-12 01:31 |
iphone als Wi-Fi punt voor ipad | kietjeteu | iPad Apps | 14 | 30-12-10 21:04 |
|
|