downloadsnelheid KPN netwerk discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ga nu beslissen over aankoop iphone4 en zie op KPN website een downloadsnelheid tot 7,2Mb/s terwijl de omschrijving op de iphoneclub website 384kbps oftewel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
downloadsnelheid KPN netwerk
Ik ga nu beslissen over aankoop iphone4 en zie op KPN website een downloadsnelheid tot 7,2Mb/s terwijl de omschrijving op de iphoneclub website 384kbps oftewel 0.05Mb/s meldt. Heeft KPN recent een VEEL sneller netwerk gekregen (ook veel sneller als Vodafone) of snap ik iets niet?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Yep idd; thanks. Ik heb overigens zowel iemand van KPN als van Vodafone aan de lijn gehad. Vodafone is ook omhoog gegaan naar 7,2Mb/s dus ze zijn nu allebei even snel. Geldt wel voor zakelijke klanten! Zeker KPN heeft verschillende snelheden voor consumenten en zakelijk.
|
Labels |
downloadsnelheid, kpn |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
GRATIS iPhone 4 op het KPN netwerk! | dj-j | KPN | 106 | 20-01-13 21:52 |
Shazam werkt niet op (KPN)3G netwerk | bjpvw | iPhone Apps | 38 | 03-05-12 21:07 |
probleem kpn 3g netwerk na update 4.3.2 | ilovewaterski | KPN | 6 | 28-06-11 00:23 |
Iphone 4 KPN Netwerk Geen service | Kasra | KPN | 1 | 27-05-11 10:57 |
KPN komt per 1 Juli SNELLER 3G netwerk | xxMartenxx | KPN | 48 | 26-02-10 14:25 |
|
|