Iphone 4 KPN Netwerk Geen service discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, vanochtend deed mijn iphone het prima. bellen en ge-whatsapped. Nadat ik mijn iphone uit mijn broekzak haalde stond er GEEN service. Ik heb mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4 KPN Netwerk Geen service
hallo, vanochtend deed mijn iphone het prima. bellen en ge-whatsapped.
Nadat ik mijn iphone uit mijn broekzak haalde stond er GEEN service. Ik heb mijn iphone niet langer dan 2 maanden en hij is zo goed als splinternieuw. (altijd in een case gedragen) Ik heb hem al ge- reset maar dat blijkt niet te werken. Wat kan ik doen?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Er is een storing Gewoon afwachten dus.
Actuele storingen - KPN
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: geen netwerk/service na Jailbreak Greenpois0n | Reinoud1963 | Jailbreak | 9 | 14-03-11 10:27 |
iPhone 3G: geen service meer met kpn | peter1687 | Unlock | 7 | 31-08-10 11:54 |
Geen service, netwerk beperkt | --Christiaan-- | iPhone algemeen | 4 | 01-07-09 17:11 |
Netwerk niet beschikbaar (geen service) | jroen87 | iPhone algemeen | 39 | 31-10-08 19:07 |
geen netwerk service. | Tmzz | Odido (T-Mobile) | 1 | 11-10-08 23:50 |
|
|