Nieuwe aanbiedersinstellingen Telfort discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik krijg sinds een week via iTunes en mijn iPhone de meldingen dat er nieuwe aanbiedersinstellingen te downloaden zijn. Ik zit bij Telfort, heb een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nieuwe aanbiedersinstellingen Telfort
Ik krijg sinds een week via iTunes en mijn iPhone de meldingen dat er nieuwe aanbiedersinstellingen te downloaden zijn. Ik zit bij Telfort, heb een simonly met data abonnement. Vooralsnog is de personal Hotspot functie beschikbaar, ik ben bang dat de nieuwe aanbiedersinstellingen dit zullen wijzigen/blokkeren. Wie kan mij hier iets meer duidelijkheid in geven?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Daar ben ik ook benieuwd naar! Ik heb de nieuwe instellingen nog niet geaccepteerd om dezelfde reden als hierboven...
|
|
|||
|
|||
Nieuwe aanbiedersinstellingen Telfort
Ik heb hem ook al twee keer genegeerd om dezelfde reden.... is verder ook niets over te vinden zo lijkt het.... Wie weet wat de update bevat?
|
|
|||
|
|||
Ik heb mn telefoon wel laten bijwerken.
Alles doet het nog prima bij mij. |
|
|||
|
|||
Je "personal hotspot" doet het nog? Ik heb de vraag aan Telfort gesteld en dit was hen antwoord:
"Hartelijk dank voor uw e-mail aan Telfort. Wij begrijpen niet wat u bedoelt met dat er nieuwe aanbieders instellingen zijn. Wij verzoeken uw vraag specifieker aan ons te stellen. Wij vernemen het graag van u. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd." Ik denk dat ik maar gewoon blijf negeren..... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Telfort shop eindhoven + nieuwe kassa = gratis microsim! | dedafmonteur | KPN | 2 | 10-01-11 16:27 |
Telfort Nieuwe aktie | daveku | iPad algemeen | 5 | 19-09-10 01:14 |
Telfort wordt Netwerk KPN, lijn Telfort. Soms reset de verbinding zich. | Dychmann | KPN | 5 | 29-12-09 21:02 |
Telfort: geen 3g ontvangst? => bestel een nieuwe simkaart | xetradax | KPN | 4 | 02-12-08 21:13 |
Nieuwe update 2.01 -- aanbiedersinstellingen | pwain | Archief | 1 | 05-08-08 16:31 |
|
|