KPN MMS lukt met geen mogelijkheid discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, Ik heb een iPhone 4, fw 3.3.1 met JB en krijg met geen mogelijkheid MMS aan de praat. Mijn provider is KPN en het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
KPN MMS lukt met geen mogelijkheid
Hi,
Ik heb een iPhone 4, fw 3.3.1 met JB en krijg met geen mogelijkheid MMS aan de praat. Mijn provider is KPN en het betreft een zakelijk abonnement. Ik heb een legale versie van BiteSMS die ik voor het SMSen gebruik. Als ik een MMS bericht ontvang, dan is dit altijd een leeg bericht. Klik ik op het pijltje, dan is de foto zwart. MMS berichten versturen lukt al helemaal niet. De statusindicator loopt snel vol, maar blijft dan eeuwig vlak voor het einde staan. Ik krijg geen foutmelding dat het bericht niet verzonden is, ook niet na enkele dagen.... Ik heb heel veel verschillende instellingen (APN etc.) geprobeerd, maar het wil gewoon niet lukken. Normaal sms gaat wel perfect. Ook zonder BiteSMS krijg ik het niet aan de praat... Wie weet raad? Thanks. Sharky |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik neem aan dat je fw 4.3.1 bedoelt.
Ik gebruik ook BiteSMS, al heel lang en met veel plezier. Je kunt via het BiteSMS netwerk geen MMS versturen. Tot voor kort moest je dan handmatig van netwerk wisselen maar dat gaat tegenwoordig automatisch. Zodra je een foto inplakt wordt de verzendknop vanzelf blauw. Ontvangen in BiteSMS is geen enkel probleem. Mijn instellingen zijn als volgt. APN : portalmmm.nl Gbruikersnaam : leeg laten Wachtwoord : leeg laten MMSC : hhtp://mp.mobiel.kpn/mmsc Mms-proxy : 10.10.100.20:5080 Maximale mms-grootte : 307200 MMS UA Prof URL : leeg laten Als je bovenstaande instellingen overneemt, vervolgens eerst een MMS aan jezelf sturen (is belangrijk) dan moet het daarna gewoon werken. Succes. Jeroen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Synchroniseren van muziek lukt met geen mogelijkheid | dwlprtz | iTunes | 0 | 24-08-10 23:17 |
MMS ontvangen en zenden werkend met KPN!! | Jeroen de Bruijn | KPN | 122 | 08-12-09 13:29 |
[1.0] FW3.01: met geen mogelijkheid tethering optie | Borrie | iPhone algemeen | 2 | 02-09-09 11:48 |
GPRS met geen mogelijkheid uit te zetten met KPN | pspoiled | Archief | 5 | 15-02-09 23:58 |
Lukt niet MMS te versturen en openen KPN | CrazyGab4u | Archief | 2 | 08-07-08 21:33 |
|
|