Synchroniseren van muziek lukt met geen mogelijkheid discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik probeer mijn Ipod en Iphone te synchroniseren. Tot hede lukte het altijd, maar nu wordt er geen muziek meer gesynchroniseert. Ik heb vanalles geprobeerd; ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Synchroniseren van muziek lukt met geen mogelijkheid
Ik probeer mijn Ipod en Iphone te synchroniseren. Tot hede lukte het altijd, maar nu wordt er geen muziek meer gesynchroniseert.
Ik heb vanalles geprobeerd; - Vinkje aan bij muziek en synchroniseren. - Handmatig beheer. - Itunes verwijderd en geinstalleerd. - Gesproken berichten verwijderd. - Muziek verwijder en 1 CD opnieuw toegevoegd aan de bibliotheek. Wie kan mij helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Synchroniseren lukt niet van pC met Ipad | Gijsbert60 | iPad algemeen | 1 | 28-12-10 19:43 |
[1.0] FW3.01: met geen mogelijkheid tethering optie | Borrie | iPhone algemeen | 2 | 02-09-09 11:48 |
GPRS met geen mogelijkheid uit te zetten met KPN | pspoiled | Archief | 5 | 15-02-09 23:58 |
Gmail met geen mogelijkheid aan de praat krijgen | tweeg | iPhone algemeen | 17 | 09-10-08 19:34 |
|
|