[1.0] FW3.01: met geen mogelijkheid tethering optie discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Allemaal, ik probeer nu een aantal dagen tethering te activeren op mijn oude iPhone 1.0 8GB. Ik heb werkelijk alle guides gevolgd om de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
[1.0] FW3.01: met geen mogelijkheid tethering optie
Hallo Allemaal, ik probeer nu een aantal dagen tethering te activeren op mijn oude iPhone 1.0 8GB. Ik heb werkelijk alle guides gevolgd om de mobile configs en of .ipcc bestanden in te laden via iTunes.
Het volgende heb ik geprobeerd;
Mijn aanbieder is KPN. heeft iemand enig idee wat ik fout doe? Gelijkwaardige ervaringen? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heeft iemand enig idee? Zou mij geweldig helpen!
|
|
|||
|
|||
srry Borrie
maar tethering wordt niet ondersteund voor de 1ste generatie Iphone alleen 3G en 3Gs je zou het wel kunnen doen met een Programma van Cydia maar dan moet je hem jailbreaken |
Labels |
firmware 3.x, iphone 1g, tethering |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Synchroniseren van muziek lukt met geen mogelijkheid | dwlprtz | iTunes | 0 | 24-08-10 23:17 |
waar staat tethering optie?? | knuster | Archief | 2 | 18-06-09 03:01 |
gratis tethering mogelijkheid??? | Lucien1966 | iPhone algemeen | 1 | 11-06-09 14:30 |
GPRS met geen mogelijkheid uit te zetten met KPN | pspoiled | Archief | 5 | 15-02-09 23:58 |
Gmail met geen mogelijkheid aan de praat krijgen | tweeg | iPhone algemeen | 17 | 09-10-08 19:34 |
|
|