Groepsactie Consumentenbond? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Omdat T-Mobile mijn klacht over de door hun verkochte combinatie iPhone met T-Mobile 3G netwerk absoluut niet serieus neemt, heb ik contact opgenomen met de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
#1
|
||||
|
||||
Groepsactie Consumentenbond?
Omdat T-Mobile mijn klacht over de door hun verkochte combinatie iPhone met T-Mobile 3G netwerk absoluut niet serieus neemt, heb ik contact opgenomen met de Consumentenbond over hoe (individueel) te handelen. Daarnaast heb ik geïnformeerd of zij bereid waren een groepsactie te starten, zoals ze dat al eerder voor/met andere (telefonie/internet) providers hebben gedaan.
Helaas kreeg ik te horen dat er bij de bond nauwelijks klachten als de mijne bekend zijn. Gezien de vele meldingen hier op het forum over slecht bereik vind ik dat best vreemd. Bij voldoende klachten wil de bond overigens wel actie nemen! Misschien zijn er maar weinig iPhone bezitters lid van de Consumentenbond, maar mocht je wel lid zijn en problemen hebben, kun je die daar dan melden? Hoe meer mensen dat doen, hoe groter de kans dat er een actie komt waar T-Mobile zich niet zo makkelijk vanaf kan maken!
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
#2
|
|||
|
|||
Zeker doen!
|
#3
|
|||
|
|||
Ik heb geen problemen met het 3G netwerk dus mij niet gezien. Overigens zijn ze nog steeds aan het uitbreiden, binnen 3 maanden weer een heel groot gebied ergens in het noorden van Nederland (ben even plaatsnamen (ja, meerdere plekken in 1x)) vergeten.
|
#4
|
||||
|
||||
Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd hoe jij aan dergelijke informatie komt. Mijn ervaring is dat providers zeer terughoudend zijn op dat gebied.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|