//

Gaat wifi voor 3G op iPad ?

Gaat wifi voor 3G op iPad ? discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb pas geleden mijn iPad opgewaardeerd met 20 euro internettegoed. Ik kwam er achter dat dit allemaal al op was terwijl ik naar mij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 15-10-10, 10:50
PeHa5772 PeHa5772 is offline
• iOS 13.4.1
• iPadOS 13.4.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 62
Standaard Gaat Wi-Fi voor 3G op iPad ?

Ik heb pas geleden mijn iPad opgewaardeerd met 20 euro internettegoed. Ik kwam er achter dat dit allemaal al op was terwijl ik naar mij weten het apparaat al die tijd gebruikt heb via Wi-Fi. Ik ga er van uit dat Wi-Fi boven 3G gaat. Klopt dat ?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-10-10, 10:54
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Dat klopt inderdaad. Maar als je Wi-Fi wegvalt gaat hij je 3G gebruiken. Mogelijk is er zulk voorgevallen. Steeds even kijken dus.
__________________
Australian Shepherds Tinkerooz
Tinkerooz Blog

Slotjes blijven slotjes.
  #3  
Oud 15-10-10, 11:13
Robkro's schermafbeelding
Robkro Robkro is offline
• iOS 10.0.2
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 78
Standaard

Of 3g uitzetten als je Wi-Fi gebruikt? Of kan dat niet op de IPad? Ik heb er ( nog ) geen.
  #4  
Oud 15-10-10, 11:58
eLBee eLBee is offline
• iOS 15.0.1
• iPadOS 15.0.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 26
Thumbs up

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robkro Bekijk bericht
Of 3g uitzetten als je Wi-Fi gebruikt? Of kan dat niet op de IPad? Ik heb er ( nog ) geen.
Ja kan je gewoon uitzetten onder "Mobiele data" en dan alleen aanzetten indien nodig.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PeHa5772 Bekijk bericht
Ik heb pas geleden mijn iPad opgewaardeerd met 20 euro internettegoed. Ik kwam er achter dat dit allemaal al op was terwijl ik naar mij weten het apparaat al die tijd gebruikt heb via Wi-Fi.
Hoeveel mobiele data heb je dan verbruikt, komt dit overeen met je €20 tegoed. Reset die teller eens en controleer het de dag erna.
__________________
 iPhone 12 Pro Max 256GB   iPad Pro 5th Gen (5G) 256GB 
 MBP 16" M1 Max (10/32/16) 32GB 1TB-SSD 

Laatst gewijzigd door eLBee; 15-10-10 om 12:06. Reden: Vragen PeHa5772
  #5  
Oud 15-10-10, 12:33
pascalletje's schermafbeelding
pascalletje pascalletje is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Bergeijk
Berichten: 759
Standaard

Volgens mij als de iPad in standby staat en niet aan de lader hangt schakelt ie Wi-Fi uit, en gaat ie vervolgens via 3G data binnenhalen (emailaccounts of pushberichten bijvoorbeeld).
  #6  
Oud 15-10-10, 14:23
eLBee eLBee is offline
• iOS 15.0.1
• iPadOS 15.0.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 26
Thumbs up

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pascalletje Bekijk bericht
Volgens mij als de iPad in standby staat en niet aan de lader hangt schakelt ie Wi-Fi uit, en gaat ie vervolgens via 3G data binnenhalen (emailaccounts of pushberichten bijvoorbeeld).
Die mening was ik ook toegedaan, daarom is het beter om 3G uit te schakelen indien je met prepaid tegoed werkt (of kleine datalimiet).
  #7  
Oud 15-12-10, 16:40
macpro macpro is offline
• iOS 4.3.5
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 8
Standaard

Ik heb na lang wachten m'n simlockvrije iPhone 4 binnen. Deze draait op een Vodafone abo en OS is bijgewerkt naar 4.2.1. Nu ben ik bezig met de settings. Ik wil voor mobiele data alleen Wi-Fi gebruiken. En alleen als het echt nodig is de mobiele data via Vodafone laten lopen. Daarvoor heb ik m'n settings gezet op:

3G: aan
Mobiele data: uit
Wi-Fi: aan

Zijn deze settings juist of moet 3G ook uit? Want ik heb geen zin in ongeplande extra kosten.
Reageren

Labels
ipad, Wi-Fi



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad Wi-Fi of iPad Wi-Fi + 3G: wat vind jij, en waarom? yuiop88 iPad algemeen 57 15-05-12 00:31
Gaat een onderdeel van crytek voor de iPad ontwikkellen? johanneslol Chat en geruchten 0 09-05-11 20:24
iphone als Wi-Fi punt voor ipad kietjeteu iPad Apps 14 30-12-10 20:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:41.