Gaat wifi voor 3G op iPad ? discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb pas geleden mijn iPad opgewaardeerd met 20 euro internettegoed. Ik kwam er achter dat dit allemaal al op was terwijl ik naar mij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gaat Wi-Fi voor 3G op iPad ?
Ik heb pas geleden mijn iPad opgewaardeerd met 20 euro internettegoed. Ik kwam er achter dat dit allemaal al op was terwijl ik naar mij weten het apparaat al die tijd gebruikt heb via Wi-Fi. Ik ga er van uit dat Wi-Fi boven 3G gaat. Klopt dat ?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dat klopt inderdaad. Maar als je Wi-Fi wegvalt gaat hij je 3G gebruiken. Mogelijk is er zulk voorgevallen. Steeds even kijken dus.
|
|
||||
|
||||
Of 3g uitzetten als je Wi-Fi gebruikt? Of kan dat niet op de IPad? Ik heb er ( nog ) geen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hoeveel mobiele data heb je dan verbruikt, komt dit overeen met je €20 tegoed. Reset die teller eens en controleer het de dag erna.
iPhone 12 Pro Max 256GB iPad Pro 5th Gen (5G) 256GB MBP 16" M1 Max (10/32/16) 32GB 1TB-SSD Laatst gewijzigd door eLBee; 15-10-10 om 13:06. Reden: Vragen PeHa5772 |
|
||||
|
||||
Volgens mij als de iPad in standby staat en niet aan de lader hangt schakelt ie Wi-Fi uit, en gaat ie vervolgens via 3G data binnenhalen (emailaccounts of pushberichten bijvoorbeeld).
|
|
|||
|
|||
Die mening was ik ook toegedaan, daarom is het beter om 3G uit te schakelen indien je met prepaid tegoed werkt (of kleine datalimiet).
|
|
|||
|
|||
Ik heb na lang wachten m'n simlockvrije iPhone 4 binnen. Deze draait op een Vodafone abo en OS is bijgewerkt naar 4.2.1. Nu ben ik bezig met de settings. Ik wil voor mobiele data alleen Wi-Fi gebruiken. En alleen als het echt nodig is de mobiele data via Vodafone laten lopen. Daarvoor heb ik m'n settings gezet op:
3G: aan Mobiele data: uit Wi-Fi: aan Zijn deze settings juist of moet 3G ook uit? Want ik heb geen zin in ongeplande extra kosten. |
Labels |
ipad, Wi-Fi |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad Wi-Fi of iPad Wi-Fi + 3G: wat vind jij, en waarom? | yuiop88 | iPad algemeen | 57 | 15-05-12 01:31 |
Gaat een onderdeel van crytek voor de iPad ontwikkellen? | johanneslol | Chat en geruchten | 0 | 09-05-11 21:24 |
iphone als Wi-Fi punt voor ipad | kietjeteu | iPad Apps | 14 | 30-12-10 21:04 |
|
|