//

wifi probleem

wifi probleem discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Bij mijn iphone valt de laatste tijd steeds in huis wifi weg zowel mijn iphoen 4 als mijn mac g5. Bij mijn pc (laptop ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-12-10, 23:44
Borec Borec is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 1
Standaard Wi-Fi probleem

Hallo, Bij mijn iphone valt de laatste tijd steeds in huis Wi-Fi weg zowel mijn iphoen 4 als mijn mac g5. Bij mijn pc (laptop geen probleem en als ik bezoek krijg van mijn kinderen die ook een iphone hebben ook geen probleem. Kan dit door de synchronisatie komen met mijn imac??? het is voor mij een raadsel. Ik denk dat het niet aan mijn router kan liggen. Het gekke is dat het probleem begon bij mijn 3gs na de update eind november. Mijn zoon heeft deze phone nu en gesynct met zijn laptop, geen probleem. Ook niet op mijn draadloos netwerk.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-12-10, 00:12
PearLRoX's schermafbeelding
PearLRoX PearLRoX is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: België
Berichten: 219
Standaard

Als ik m'n iphone4 in landschap modus hou valt na 1min m'n verbinding weg op de iphone ... :s
  #3  
Oud 13-12-10, 18:10
Siggy73 Siggy73 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 2
Standaard

Ik heb gisteren de update 4.2 op mijn Iphone 3GS bijgewerkt en ik verlies nu ook continu het contact met Wi-Fi hier in huis. Terwijl hij onder 'instellingen' wel de volle sterkte aangeeft en ook mijn laptop werkt gewoon goed. Iemand een idee ?
  #4  
Oud 16-12-10, 00:02
wannes wannes is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: heverlee
Berichten: 2
Standaard

ik heb hetzelfde probleem sinds een paar dagen met mijn Iphone 4.. iphone vraagt achter het passwoord voor mijn Wi-Fi netwerk , en als ik dat wil ingeven dan kan ik het niet bevestigen .. dus nu kan ik thuis enkel via 3G ...
heb hem nog eens laten synchroniseren maar helpt niet .. wat kan ik doen ?
  #5  
Oud 16-12-10, 19:23
pangenent pangenent is offline
• iOS 13.3
• iPadOS 13.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Zeewolde
Berichten: 18
Standaard

bekend verschijnsel: mijn "oude" 3GS heeft evenals de mac wel Wi-Fi ontvangst thuis, maar de "nieuwe" 4 niet, althans niet op dezelfde afstand. Wel naast de router. Lijkt er dus op dat de "antenne" voor Wi-Fi voor de nieuwe 4 minder gevoelig is (beiden zelfde versie software). Weet ook niet hoe dit euvel te verhelpen
  #6  
Oud 16-12-10, 22:07
AG78 AG78 is offline
• iOS 11.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 56
Standaard

Ik heb hetzelfde probleem met m'n 3Gs (nadat ik 'm heb gejailbreaked). Normaal gesproken is die thuis continu aangesloten, maar nu moet ik 'm iedere keer weer selecteren in Instellingen, zodra het toestel op standby is geweest.

Laatst gewijzigd door AG78; 16-12-10 om 22:18.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wi-Fi probleem (?) biggidibc iPad algemeen 0 31-08-10 21:57
Wi-Fi probleem Joey_iPhone Wi-Fi 0 28-04-10 00:05
iTunes Wi-Fi music store probleem en sms app probleem bart2jes Wi-Fi 0 24-06-09 23:11
Wi-Fi probleem op FW 3.0 casperk Wi-Fi 24 23-06-09 14:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:08.