//

Internetten in Duitsland

Internetten in Duitsland discussie in Internet in buitenland (roaming) forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door referee Dus, wat koop je nu best? In de Aldl, of de Lidl, of dat andere.. Ik ga binnenkort naar de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Internet in buitenland (roaming)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 28-04-12, 14:00
Spartagek Spartagek is offline
 
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door referee Bekijk bericht
Dus, wat koop je nu best?
In de Aldl, of de Lidl, of dat andere..
Ik ga binnenkort naar de Moezel, en zou graag weten wat ik daar best ga halen, en waar ik eraan geraak
Bart
Wat Remundo7000 aangeeft is de beste oplossing
Germany - Pay as you go sim with data Wiki


Availability

fonic.de SIM's are available online or can be bought (EUR 9.95) in any LIDL supermarket (There are 3000 LIDL stores in Germany and can be found in almost every mid size town). You can also get Fonic at many other retailers like DM, Kaufland, Real, Mueller, Rossmann etc. You can add €20 or €30 credit to your SIM card at most German gas Stations, various stores (e.g. Lidl) (full Fonic partner list ), or online / via SMS if you have a German bank account.


Daar staan alle adressen in, en de lokatie's ( winkels )
Voornamelijk Lidl, Kaufhaus en Saturn winkels, en diverse tankstations verkopen die kaartjes
Ik heb een Fonickaartje voor mijn iPad, en wissel deze om met mijn Hi-sim als ik DLD inrij
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 09-08-12, 09:43
wakker01 wakker01 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 1
Standaard

Ik heb onlangs een Fonic simkaart gekocht met EURO 20,- beltegoed en een maand gratis surfen. Ben nu 2x in Duitsland geweest en het werkt perfect. In het pakketje zit een micro en mini simkaart. De kaart is geactiveerd met een alias naam. Je hoeft niets te doen. Kaart erin en een sms sturen met "start testsurfen" en je bent een maand online en hebt euro 20,- beltegoed. Mocht er interesse zijn kan ik vragen of er nog enkele te koop zijn?

M.v.g.
  #23  
Oud 03-10-12, 21:19
Underground's schermafbeelding
Underground Underground is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 54
Standaard

Voor mij teveel gedoe allemaal. Ik heb gewoon een KPN abonnement met Internet EU bundel, kost € 10 per maand. Hiervoor krijg je dan 100 Mb in die maand internet in EU landen. Wanneer de 100 Mb verbruikt is dan betaal je weer een tientje en begint het feest opnieuw, dit tot maximaal 10x. Met de MB meter van KPN kan je je gebruik beetje in de gaten houden.
Enige waar je rekening mee moet houden is dat dit per kalendermaand gaat! Dus als je 31 oktober internet gebruikt betaal je €10 en als je dit dan de volgende dag (1 november dus ) doet betaal je dit weer! maar je neemt geen rest Mb's mee!! Als je een maand niet in het buitenland bent betaal je dit natuurlijk niet.

Wellicht niet de goedkoopste oplossing, maar is wel erg makkelijk. Geen gezoek naar simkaarten, knippen, activeren en weet ik voor een ellende. Tevens de mogelijkheid om naar een ander netwerk te roamen als het bereik ruk is.
  #24  
Oud 05-10-12, 01:51
Jacob123 Jacob123 is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 5
Standaard

Ik gebruik in Duitsland Congstar. Die zijn volgens mij het allergoedkoopste als je uitgaat van korte of dagtripjes: €0,99/dag namelijk.
Ook zit je dan op het T-Mobile netwerk die over het algemeen veel beter is dan E-Plus. Ze limiteren je snelheid naar 64 kBit/s na 200MB verbruik.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Langdurig Internetten Robtwentep iPhone algemeen 1 09-08-10 17:09
Met de iPhone op vakantie: mobiel internetten in Italië en Duitsland iCulture Internet in buitenland (roaming) 0 13-09-09 21:30
Mac OS X: Internetten via Iphone Robbertxp Desktop-applicaties 11 04-07-08 10:24
Goedkoopst internetten? Zspirit Overige providers Nederland 5 10-06-08 01:12
internetten op phone WillyD Archief 8 25-05-08 12:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:41.