rekening vodafone kroatie super hoog... discussie in Internet in buitenland (roaming) forum; ( verdwijnt na registratie ) zit ik 3 weken in kroatie heerlijk op het strand! krijg ik de dag voor het einde een bericht van vodafone dat ze me uit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
rekening vodafone kroatie super hoog...
zit ik 3 weken in kroatie heerlijk op het strand!
krijg ik de dag voor het einde een bericht van vodafone dat ze me uit voorzorg afsluiten... kom ik thuis bel vodafone ligt er een rekening van bijna 1900 euro. allemaal data verkeer. omdat ik al zo lang klant was vanaf 2000 wachten ze langer met een berichtje sturen... had hem liever gelijk de eerste dag gehad dan had de schade mee gevallen. iemand hier ervaring mee? is er nog iets aan de rekening te doen?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
er zijn meer mensen met ervaring hier mee ja, en nee, er is niks aan de rekening te doen behalve betalen helaas.
|
|
|||
|
|||
had je dataroaming aanstaan?
|
|
||||
|
||||
^^ dat lijkt me wel.....
|
|
|||
|
|||
heb gehoord dat er regelingen voor zijn...
zoals bij kpn. |
|
||||
|
||||
wouter
weekie polen €260 had passport en 25 mb op reis aanstaan dus jij wint |
|
|||
|
|||
Kroatie valt ook niet onder de passport landen. Dus dan is het 8.95 per MB
Passport landen Het enige wat mogelijk is denk een betalingsregeling overeenkomen. Volgende keer maar http://www.droam.nl ? |
|
|||
|
|||
Er is verplicht een dataplafond, van 50 euro excl btw, ik zou je als ik was daarop beroepen.
http://www.mobiel-internet-tv.nl/nie...n_50_euro.html
|
|||
|
|||
@Coen Gortemaker
Ik heb ook een linkje, maar dan van een serieuze website nl. die van de Europese Unie (EU): EUROPA - Press Releases - Telecommunicatie: nieuwe maatregelen tegen torenhoge facturen voor dataroaming vanaf 1 juli; lagere maximumprijzen voor roaminggesprekken Citaat:
|
|
||||
|
||||
Daar komt nog bij dat je bij het activeren van 'internet op reis' de europees vastgestelde datalimiet wordt ge-deactiveert. Daar ga je 'verplicht' mee akkoord en dat wordt ook gemeld. Dus je hebt geen poot om op te staan als het erop aan komt.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb de afgelopen zomervakantie een rekening van €108,00 gekregen. Ik schrok me werkelijk te pletter! Ik was van plan om farmville te spelen met dataroaming vanuit Turkije. Gelukkig heeft mijn moeder me op tijd gewaarschuwd! Ik neem mijn toestel sowieso niet meer mee op vakantie.
|
|
|||
|
|||
Waarom chekt niet iedereen eerst wat wat kost als je naar het buitenland gaat. Als je in het buitenland bent en het NIET zeker weet, ZET DAN JE DATAROAMING UIT...!!!!! Dan weet je zeker dat je GEEN onverwachte hoge datakosten hebt. (je leest en hoort het zo vaak...)
|
|
|||
|
|||
Tsja vele mensen weten/willen dit gewoon niet weten.
deze verhalen hebben vaak 2 schuldigen. (is mijn mening) Ook al heeft Vodafone je pas heel laat een sms gestuurd, das ook niet al te aardig.Helaas heb je vaak hier ook geen poot om op te staan. Als je over de grens van bv Belgie, Nederland gaat krijg je altijd een smsje met daar de gegevens van wat het je gaat kosten etc. 9 van de 10 mensen lezen dit bericht niet en gooien die sms er gelijk uit, tot gevolgen van dien. Ook net als de knop dataroaming die vele mensen niet kennen wat het betekend en deze gewoon aan hebben staan ook dan met gevolgen van dien. |
|
|||
|
|||
Ik zit hier nu in Kroatië en ik heb een prepay van vip gekocht van 7 euro voor 1gb. Is het op simkaart weg gooien en weer een nieuwe kopen. Werkt echt super voor mijn iPad.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vodafone rekening.. | bengt | Vodafone | 21 | 07-01-13 09:35 |
VodaFone Blox Interneten in kroatië | Fulmaster | Internet in buitenland (roaming) | 4 | 21-07-11 18:25 |
Vodafone super sim only | Duprezz | Vodafone | 141 | 17-08-10 14:57 |
Vodafone super sim | rubbyphone | Vodafone | 3 | 06-04-09 14:54 |
|
|