//

Ervaringen iPhone 4 i.c.m. Kpn Hi

Ervaringen iPhone 4 i.c.m. Kpn Hi discussie in KPN forum; ( verdwijnt na registratie ) Na jaren Nokia-gebruik ben ik sinds eergister om en in het bezit van een iPhone4, legaal simlock-vrij en met mijn vertrouwde Hi-simkaart er in. Nou ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > KPN
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-10-10, 10:59
Tjeerds Tjeerds is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 46
Standaard Ervaringen iPhone 4 i.c.m. Kpn Hi

Na jaren Nokia-gebruik ben ik sinds eergister om en in het bezit van een iPhone4, legaal simlock-vrij en met mijn vertrouwde Hi-simkaart er in.

Nou ging ik er dus van uit dat ik met Hi (=kpn =goede dekking) fatsoenlijk bereik zou hebben met de iPhone. In plaats daarvan liggen er hier twee Nokia's met Hi-simkaarten voor me; beide vol bereik. Mijn iPhone4 ligt er naast, ook met Hi en die heeft 1 (!!!) streepje bereik. En nog labiel ook want hij valt de hele tijd weg...
(momenteel zit ik overigens midden in een grote stad, dus aan de locatie zal het niet liggen)

Ligt dit aan mij? Ik ging er zeg maar van uit dat ik volle bak bereik zou hebben, haha.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-10-10, 11:16
pclahsen's schermafbeelding
pclahsen pclahsen is offline
• iOS 6.1.3
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 606
Standaard

Je bedoelt wsch 1 streepje 3G?
Ik heb vaak binnen ook 1 streepje met 3G. Het antenne probleem bestaat echt wel, leg je iPhone 4 maar eens op tafel neer dan zul je een verschil zien met wanneer je hem in je hand houdt. Verder, de weergave/berekening kan toch per merk verschillen, dus staar je er niet te veel blind op. Mijn advies: thuis gewoon op de Wi-Fi internetten, buitenshuis/werk 3G internet uitproberen en je zult zien dat het prima gaat. Ik heb ondanks 1 streepje 3G hier op mijn werkplek met betonnen muren toch vrij snel internet en geen last van belproblemen, gewoon bereikbaar. Als je per se vol bereik voor bellen wilt kun je altijd nog je 3G uitzetten in het Instellingen Menu, dan zul je veel meer streepjes zien. Maar, niet teveel op de streepjes letten en veel plezier met je iPhone 4

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tjeerds Bekijk bericht
Na jaren Nokia-gebruik ben ik sinds eergister om en in het bezit van een iPhone4, legaal simlock-vrij en met mijn vertrouwde Hi-simkaart er in.

Nou ging ik er dus van uit dat ik met Hi (=kpn =goede dekking) fatsoenlijk bereik zou hebben met de iPhone. In plaats daarvan liggen er hier twee Nokia's met Hi-simkaarten voor me; beide vol bereik. Mijn iPhone4 ligt er naast, ook met Hi en die heeft 1 (!!!) streepje bereik. En nog labiel ook want hij valt de hele tijd weg...
(momenteel zit ik overigens midden in een grote stad, dus aan de locatie zal het niet liggen)

Ligt dit aan mij? Ik ging er zeg maar van uit dat ik volle bak bereik zou hebben, haha.
  #3  
Oud 22-10-10, 11:46
Tjeerds Tjeerds is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 46
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pclahsen Bekijk bericht
Maar, niet teveel op de streepjes letten en veel plezier met je iPhone 4
Dit maar doen dan...

Thnx
  #4  
Oud 27-10-10, 10:54
sam070 sam070 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 11
Standaard

Hier op kantoor, (den haag centrum) heb ik vol bereik met 3G aan
ook als ik hem vasthoudt ondanks antenne probleem.

maar thuis (den haag vinex locatie) heb ik 4 streepjes met 3G aan,
en als ik hem vasthoudt 1 tot 2 streepjes.
ik heb dan KPN netwerk, geen hi.

maar als ik dan mijn iPhone 3gs erbij pak en daar ook een kpn kaartje in stop
en ze beide op tafel neer leg, heeft die wel vol bereik thuis. en de iPhone 4 niet
beetje raar, maar zolang ik gewoon bereikbaar ben vind ik het prima.

ik denk dat het aantal streepjes niet echt veel zegt?
  #5  
Oud 31-10-10, 22:06
Donl Donl is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 27
Standaard

Hey ik heb ook Hi sim only en het is idd de 3G laat soms wat minder streepjes zien in sommige gebieden. Als ik 3G uitzet heb ik vol bereik overal! Test het maar uit. 3G in rdam is perfect hier! Heb trouwens geen last van het antenne probleem!
  #6  
Oud 02-11-10, 17:08
Delvenaartje Delvenaartje is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 169
Standaard

Ik denk dat je met iedere provider wel last hebt op bepaalde punten met je bereik.
KPN (Hi) is wat dat betreft een van de grootste, maar ook die heeft af en toe last van slecht bereik.
Wat dat betreft lijken sommige plekken in ons huis, alsof we ons in een bunker bevinden.. 1 - 2 streepjes bereik, en op andere plekken heb ik volop bereik.

Gewoon lekker dit blijven doen:

Oorspronkelijk geplaatst door pclahsen
Maar, niet teveel op de streepjes letten en veel plezier met je iPhone 4
__________________
There’s always something for anyone to love or hate. What makes the iPhone so special is that it takes love and hate with the loftiness of a royalty.
  #7  
Oud 05-11-13, 18:05
b0kla0 b0kla0 is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2013
Berichten: 3
Standaard

de iPhone 4 z'n antenne is de ijzeren kantjes. die strepen zijn er niet voor niks
  #8  
Oud 06-11-13, 07:41
Tjeerds Tjeerds is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 46
Thumbs down

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door b0kla0 Bekijk bericht
de iPhone 4 z'n antenne is de ijzeren kantjes. die strepen zijn er niet voor niks
Dit is een topic van drie jaar geleden...

Je reactie is totaal zinloos, overbodig en nog dom ook.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ervaringen omwisselen naar KPN microsimkaart ruud4810 KPN 5 01-01-11 12:15
KPN er vandoor met iPhone contract? Apple heeft KPN iPhone's! Martijn Snels Archief 52 25-03-08 00:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:06.