//

Draadloos muziek door het hele huis

Draadloos muziek door het hele huis discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Na de aanschaf van mijn Ipad had ik al het idee om draadloos muziek door heel me huis af te willen spelen. Alleen wordt ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-12-11, 00:38
Jordi91 Jordi91 is offline
• iOS 4.2.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 38
Standaard Draadloos muziek door het hele huis

Na de aanschaf van mijn Ipad had ik al het idee om draadloos muziek door heel me huis af te willen spelen. Alleen wordt ik met het zoeken op internet niet veel wijzer, ook op het forum kon het niet vinden of waren te topics al 2 jaar oud.

Wat ik wil is dat ik bijvoorbeeld in de woonkamer en slaap kamer muziek kan afspelen die ik bedien met een Ipad of Iphone. Nou weet ik dat dit mogelijk is door een systeem van Sonos. Of kan ik de airport van Apple zelf ook gebruiken want ik wordt niet echt wijzer hoe dit werkt.

Een andere vraag die ik me blijf afvragen. Moet ik als airport heb aangesloten altijd een computer aan hebben om hem de muziek van mijn itunes af te spelen. Of kan ik dan alleen de muziek afspelen die ik op mijn Ipad zelf heb staan. Of is er zelfs al een mogelijk om alles online in bijvoorbeeld Icloud te zetten en af te spelen?

Ik hoop dat er iemand is die mij kan helpen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-12-11, 00:40
debroei's schermafbeelding
debroei debroei is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Teylingen
Berichten: 1.139
Standaard

Ik denk of je pc aan laten staan, of een nas aanschaffen.
  #3  
Oud 29-12-11, 01:21
Harley4's schermafbeelding
Harley4 Harley4 is offline
• iOS 9.3
• 9.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Grunn
Berichten: 674
Standaard

Je kan je muziek op je ipad/iphone via de appletv afspelen zonder PC

Heb die airport indertijd gauw ingeruild voor een appletv, wat een onding is dat
  #4  
Oud 29-12-11, 16:30
Jordi91 Jordi91 is offline
• iOS 4.2.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 38
Standaard

Ok Appletv is dus eigenlijk de oplossing? Die kan dan op een versterker aan sluiten die draadloos muziek door het hele huis verstuurd?
  #5  
Oud 31-12-11, 09:53
bryan30 bryan30 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Randers, Denemarken
Berichten: 42
Standaard

Ik zelf een airport express en vind dat het prima werkt. Kabeltje naar de versterker en verbinding maken met je airport express en afspelen maar. Je hoeft als je je muziek op je Ipad hebt staan de computer niet aan te hebben.
  #6  
Oud 06-01-14, 10:58
Xavierschalk Xavierschalk is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2014
Berichten: 1
Standaard

hallo,

Ik heb een vraag . Ik heb vorige week een Apple airport aan geschaft. Mijn vraag was bij deze. Is er een of anderen manier om buiten Itunes bijvoorbeeld met spotify muziek te streamen naar de airport?

met vriendelijke groet

Xavier Schalk
  #7  
Oud 13-01-14, 13:07
Snufie Snufie is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Leuven -Belgie
Berichten: 70
Standaard

Spotify, Deezer, TuneIn, Qobuz en nog een stel anderen kunnen perfect naar een Airport Express streamen.
In Spotify tap je rechts onder op het luidspreker symbool, dan tap je op het symbool voor de keuze naar welk device je de stream wil sturen, een Airplay symbool. Daar selecteer je de Airport Express en klaar is kees.
  #8  
Oud 14-01-14, 08:35
ASNNetworks's schermafbeelding
ASNNetworks ASNNetworks is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 330
Standaard

Als je het liefst je iTunes muziek wilt streamen en geen PC aan wilt laten staan: schaf iTunes Match aan. Is €25 per jaar via Apple. Je krijgt al je muziek in je iTunes Library aangeboden via de cloud op al je Apple apparaten. Dan is het een kwestie van muziek app openen op je iPad en gaan. Voordeel is ook dat je nooit meer muziek hoeft te synchroniseren aangezien alles automatisch gematched en geüpload wordt
__________________
iPod, iPhone, iPad, iMac & AppleTV
  #9  
Oud 21-01-14, 08:53
huisvrouwtje huisvrouwtje is offline
• iOS 13.2
• 11.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 115
Standaard

Na veel gelezen te hebben over dit onderwerp vraag ik mij toch het volgende af..
Ik heb een ipad waar ik bijvoorbeeld de muziek stream van n bepaalde zender. Deze wordt weergegeven door of airport express via de boxem van de installatie of mij JBL box via bluetooth( staat in n andere kamer).
Bestaat er ook een mogelijkheid om ze beide te laten spelen vanaf 1 device.
  #10  
Oud 21-01-14, 10:00
freestyle4all freestyle4all is offline
• iOS 7.1.2
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: soest
Berichten: 517
Standaard

Nee, je kunt AirPlay en Bluetooth niet combineren met afspelen.
  #11  
Oud 21-01-14, 10:29
Esy Esy is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 66
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door huisvrouwtje Bekijk bericht
Na veel gelezen te hebben over dit onderwerp vraag ik mij toch het volgende af..
Ik heb een ipad waar ik bijvoorbeeld de muziek stream van n bepaalde zender. Deze wordt weergegeven door of airport express via de boxem van de installatie of mij JBL box via bluetooth( staat in n andere kamer).
Bestaat er ook een mogelijkheid om ze beide te laten spelen vanaf 1 device.
Zelf heb ik via een Kickstarter project een rocki Play+ besteld.
Via Wi-Fi kan je dan naar nagenoeg elk device streamen.
https://www.shoplocket.com/products/4sUR8-rocki-play
Moet alleen nog ruim een maandje wachten eer hij werkelijk binnen is.
  #12  
Oud 30-05-14, 23:19
iYoYo iYoYo is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 7
Standaard

Het klinkt toch wat ingewikkeld. Ik zoek eigenlijk voor thuis wat een tijdje terug mogelijk was met de app Eavesdrop. Ik heb die toen gemist. Daarmee kon je muziek van het ene ios-apparaat ook beluisteren op een ander ios-apparaat. Zonder verder iets ertussen. Is daar niet iets voor in de plaats gekomen?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Als whatsapp tijdens het muziek luisteren wordt gestart stop het muziek met afspelen. Adilson iPhone Apps 4 02-11-11 11:12
Draadloos muziek Feroz iPhone Apps 6 14-01-11 22:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:42.