//

Ipod ondersteuning in auto

Ipod ondersteuning in auto discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb een renault Espace gekocht versie 2014 en heeft een usb aansluiting maar deze ondersteund mijn Ipod classic niet (6jaar oud) kan ik deze updaten ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-06-14, 10:03
Dany G Dany G is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2013
Berichten: 5
Standaard Ipod ondersteuning in auto

Heb een renault Espace gekocht versie 2014 en heeft een usb aansluiting maar deze ondersteund mijn Ipod classic niet (6jaar oud) kan ik deze updaten of weet iemand een oplossing heb naar de garage geweest en de aansluiting werkt perfect.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-06-14, 11:52
freestyle4all freestyle4all is offline
• iOS 7.1.2
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: soest
Berichten: 517
Standaard

In de "zoveel mogelijk woorden in één zin, zonder hoofdletters, punten en komma's" scoort deze wel hoog.

De aansluiting werkt perfect, alleen heb je er niets aan voor je Classic.

Mag ik het zo lezen?

In dat geval heb je dikke pech. Dealers hebben over het algemeen al geen idee wat wel en niet werkt, dus dat mag je helemaal zelf uitzoeken. Werkt het niet, dan werkt het niet en doe je er verder weinig meer aan.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ipod functie in de auto peer1985 iPhone accessoires en onderdelen 14 05-01-12 08:00
iPod luisteren in de auto (3Gs) Sfinxweb iPhone accessoires en onderdelen 3 21-08-09 18:10
iphone als ipod in auto blaugrana iPhone accessoires en onderdelen 6 11-03-09 10:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:50.