//

iPod luisteren in de auto (3Gs)

iPod luisteren in de auto (3Gs) discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb het volgende ingebouwd in mijn auto (af fabriek radio): Een Bury CC9060 bluetooth carkit en een Dension 300 met Active Cradle. Als ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-07-09, 13:08
Sfinxweb Sfinxweb is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Het mooie Brabant
Berichten: 30
Standaard iPod luisteren in de auto (3Gs)

Ik heb het volgende ingebouwd in mijn auto (af fabriek radio):
Een Bury CC9060 bluetooth carkit en een Dension 300 met Active Cradle.

Als ik mijn iPhone plaats in de active cradle en de iPod functie start hoor ik standaard niets want de iPhone kiest mijn carkit als de manier om af te spelen. Er verschijnt wel een bluetooth teken onderin het iPod scherm. Als ik daarop tap verschijnt er een scherm met 2 keuze opties:

1) CC9060 (mijn carkit)
2) Dock connector (de active cradle)

Na de 2 optie te hebben gekozen werkt alles prima en kan ik mijn iPhone bedienen met mijn radio.

Ik vermoed dat het te maken heeft met de A2DP functie van mijn carkit en de iPhone. Deze is hierop niet uit te zetten dus is mijn vraag of de A2DP functie op de iPhone uit te zetten is. De iPhone kiest namelijk elke keer de CC9060 als ik mijn iPhone plaats. "Dock connector" als eerste keuze maken zou ook een oplossing kunnen zijn.

Bluetooth uitschakelen is geen optie omdat ik mijn carkit ook regelmatig gebruik.

Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-07-09, 14:46
scootpower scootpower is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 4
Standaard

ik heb het zelfde probleem
heb een kenwood kvt-829 met bluetooth bt-200
als ik in stap en mijn iphone in de dock stop om mijn mp3/mp4 te zien/luisteren maakt hij een verbinding met de bluetooth hands free dan krijg je geen geluid uit de boxen

weet iemand een manier om dit uit te zetten bv boss preff
bluetooth uit zetten kan wel maar als er iemand beld moet ik de telefoon met de hand opnemen

Laatst gewijzigd door scootpower; 12-07-09 om 14:50.
  #3  
Oud 15-07-09, 18:55
LPN's schermafbeelding
LPN LPN is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 12
Standaard

Hallo dat probleem heb ik ook maar Bluetooth adapter is ook van dension gateway 100 ik denk dat dit door dension aangepast zou moetn worden uitschakelen is geen optie want. Hiermee moet er gebeld worden
  #4  
Oud 21-08-09, 19:10
demasterbaas demasterbaas is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 21
Standaard

Zelfde probleem hier! Al een oplossing?
Reageren

Labels
active cradle, bury, cc9060, dension



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ipod functie in de auto peer1985 iPhone accessoires en onderdelen 14 05-01-12 09:00
Muziek: Muziek luisteren in de auto ewout_dc Muziek, foto & video 46 21-07-11 19:52
Problemen met iPod-functie in auto. . . Granny Smith iPhone algemeen 3 13-03-11 15:00
iphone als ipod in auto blaugrana iPhone accessoires en onderdelen 6 11-03-09 11:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:11.