Problemen met iPod-functie in auto. . . discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ook vandaag weer gemerkt dat muziek (iPod) luisteren via je iPhone in de auto tot problemen leidt. De iPhone zit goed vast in de autohouder ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Problemen met iPod-functie in auto. . .
Ook vandaag weer gemerkt dat muziek (iPod) luisteren via je iPhone in de auto tot problemen leidt. De iPhone zit goed vast in de autohouder en is met een 'Monster iCarCharger' verbonden met de sigarenaansteker en audio.
Je zet een favoriet nummer op en bij een drempel of hobbel in de weg springt-ie ongevraagd naar een geheel ander nummer Dit probleem is alleen te voorkomen door hem niet meer in de autohouder te plaatsen maar naast me op de stoel te leggen. Kent iemand anders ook dit probleempje ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Schud voor shuffle uitschakelen!
|
||||
|
||||
Kijk, hier heb ik wat aan! Dank!
|
|
||||
|
||||
De oplossing was dus niet ver te zoeken. Ik zei ook maar wat ik dacht dat het probleem was, wist ik veel dat het meteen de oplossing was?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipod functie in de auto | peer1985 | iPhone accessoires en onderdelen | 14 | 05-01-12 09:00 |
problemen met Ipod | Wenniej | iPhone Apps | 1 | 18-03-11 23:29 |
Ipod functie bedien op touchscreen met kabel | Cyveking | iPhone algemeen | 0 | 03-02-10 01:54 |
Gesprekken opnemen met de standaard headset (en de iPod functie bedienen) | bluevoice | iPhone algemeen | 5 | 02-11-07 00:45 |
|
|