Heb ik een 3G of 3GS ? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) De titel zegt al genoeg denk ik. Ik zou graag willen weten waaraan ik het beste kan zien Of ik een 3G of 3GS heb? ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Heb ik een 3G of 3GS ?
De titel zegt al genoeg denk ik. Ik zou graag willen weten waaraan ik het beste kan zien Of ik een 3G of 3GS heb?
Sorry als dit een repost is maar ik vond dit nog niet. Dries |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Open de camera app.
Als je alleen foto's kan maken dan is het de 3G. Kan je ook video's opnemen dan heb je de 3GS |
|
||||
|
||||
Dubbel check: als er zilverkleurige letters achterop staan: 3Gs. Als ze wit zijn: 3G.
|
|
||||
|
||||
Als je kan multitasken, (2x op home button klikken) dan heb je een 3Gs als dat niet kan heb je een 3G. Je kan ook naar je iTunes scherm gaan als je je iPhone aansluit
|
|
|||
|
|||
Oké bedankt ik ben er uit
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
dat moet ik aanpassen ik had een 3G nu een 3GS
bedankt. |
|
|||
|
|||
3G of 3GS
Je kan ook ff naar je info scherm gaan op je iphone
bij model staat MC131 XX alst een 3GS is xx kan van alles zijn |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: Heb ik met een vodafoneabonnement nog een unlock nodig? | Koopie66 | Unlock | 1 | 22-12-10 08:48 |
iPhone 3GS: Hoe kan ik een 3GS FW downgraden van 4.02 naar 4.01 ik heb bb 05.13.04 | kingkitesurf | Unlock | 19 | 28-09-10 19:14 |
iPhone: Heb 3.1 voor een 3Gs nodig, gejailbreaked | erol | Jailbreak | 5 | 09-10-09 22:59 |
Hoe of waar kan ik zien of ik een echte iphone 3gs heb gekocht? | bilal2307 | Archief | 11 | 18-08-09 10:29 |
Heb geen Service ik heb een Vodafone Abbonement (geen INternet) | deaapdaar | Vodafone | 0 | 11-03-09 13:36 |
|
|