Ipod functie bedien op touchscreen met kabel discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb al even rondgekeken op het forum en internet, maar heb geen antwoord kunnen vinden op mijn 'probleem': Mijn iPhone zit in mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ipod functie bedien op touchscreen met kabel
Hallo,
Ik heb al even rondgekeken op het forum en internet, maar heb geen antwoord kunnen vinden op mijn 'probleem': Mijn iPhone zit in mijn auto aan een kabel naar de radio en kan dus hartstikke leuk mn muziek luisteren. Echter, ik krijg de melding in de iPod modus dat er een accessoire is aangesloten en kan dus verder niks doen qua bediening. Ik moet alle playlists e.d. doorzoeken met behulp van mn autoradio en dat is een stuk minder makkelijk dan gewoon mn touchscreen van de iPod functie in de iPhone te gebruiken! Iemand een idee hoe dit op te lossen?? Groeten, Jan-Willem |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Problemen met iPod-functie in auto. . . | Granny Smith | iPhone algemeen | 3 | 13-03-11 15:00 |
Ipod bedien met Iphone | Ramniv | iPhone Apps | 1 | 17-05-10 00:07 |
Probleem met Brodit actieve houder en Alpine KCE-433iv iPod kabel | Rinusch | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 09-05-10 18:36 |
|
|