sturen van ipad naar Imac via bluetooth discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi beste mensen, kan iemand mij uit de brand helpen!? Ik heb een bluetooth speaker en als is deze connect via bluetooth met mijn ipad ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
sturen van ipad naar Imac via bluetooth
Hi beste mensen, kan iemand mij uit de brand helpen!?
Ik heb een bluetooth speaker en als is deze connect via bluetooth met mijn ipad komt er zowaar muziek uit het boxje Nu wil ik dit ook doen naar mijn Imac. Tussen mijn Imac en Ipad is een bluetooth verbinding aanwezig. Maar als ik muziek op mijn Ipad aanzet komt dat uit mijn Ipad. Is er een manier zodat ik muziek/geluid naar mijn Imac, via bluetooth, van mijn Ipad kan sturen. Precies wat mijn bluetooth speakertje ook doet!?!? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Kan je hier iets mee: https://ssl.apple.com/nl/apps/remote/
|
|
|||
|
|||
Met Remote stuur je geen muziek van een iPad naar een Mac.
Reflector op de Mac openen werkt op zich prima. Dan wordt je Mac een AirPlay station, die je op de iPad kunt selecteren. Airfoil Speakers voor de Mac is ook een leuke variant. En iets meer specifiek voor muziek ingericht. |
Labels |
bluetooth, imac, ipad, muziek |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipad Wi-Fi door sturen naar iPhone | Sven358 | iPad algemeen | 4 | 22-08-13 21:48 |
boeken ipad 2 van PC naar IMAC | jaapdrenthen | iPad algemeen | 1 | 13-06-11 19:17 |
Foto: foto via bluetooth naar andere apparaat sturen | jeef112 | Muziek, foto & video | 0 | 13-02-11 23:26 |
Muziek: Via bluetooth muziek van ipod naar mobiel sturen | W17 | Muziek, foto & video | 0 | 18-11-10 21:46 |
Contacten van Nokia naar iPhone sturen via Bluetooth | Stingray68 | iTunes | 2 | 27-05-09 23:16 |
|
|