.mov op ander platform openen discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag, De video's die ik met m'n iPhone schiet worden weggeschreven als .mov bestand. Maar als ik zo'n filmpje nu naar mijn zoontje mail kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
.mov op ander platform openen
Dag,
De video's die ik met m'n iPhone schiet worden weggeschreven als .mov bestand. Maar als ik zo'n filmpje nu naar mijn zoontje mail kan hij ze vervolgens niet openen. Ligt het aan zijn tablet (b merk) of aan de extensie? Als ik echter zo'n zelfde filmpje via whats app verstuur is het weer geen probleem om ze op een ander platform te bekijken. Waar zit de clou? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Het ligt aan de video-player op zijn tablet denk ik.
Want .mov mag toch niet echt een onoverkomelijk probleem zijn. Gebruikt Whats App een eigen videoplayer misschien? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video: .mov van iPhone afspelen op pc | Barocky | Muziek, foto & video | 7 | 05-02-16 17:54 |
Opnieuw inloggen na openen app die gedownload is met ander account | amiet01 | iPhone algemeen | 4 | 07-10-12 21:06 |
Video: Mov bestanden op iphone zetten | mpcwolf | Muziek, foto & video | 1 | 23-02-10 22:58 |
ander geluid bij openen iPhone | tinos | Ringtones en Wallpapers | 0 | 25-08-09 17:49 |
Video: youtube to .mov ?? | seba777 | Muziek, foto & video | 2 | 16-12-07 22:13 |
|
|