.mov van iPhone afspelen op pc discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil de filmpjes (gemaakt met mijn iPhone) op mijn PC afspelen. Het is een .mov bestand dus het gaat wel met Quicktime, echter heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
.mov van iPhone afspelen op pc
Ik wil de filmpjes (gemaakt met mijn iPhone) op mijn PC afspelen. Het is een .mov bestand dus het gaat wel met Quicktime, echter heb ik dan geen geluid en is een zeer schokkerig beeld. Iemand tips?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
vlc player downloaden, is zowat de beste die er is en is uiteraard gratis te downloaden.
|
|
|||
|
|||
Foto van iPhone op PC zetten, geeft naast foto ook een apart mov bestand Dit mov bestand is niet nodig Hoe kan dit worden voorkomen
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hoe en waar op mijn iPhone kan ik Live foto uitzetten?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Als ik een foto maak staat er boven een pictogram voor flits, HDR , tijdontspanner en camera Geen pictogram met cirkels
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video: Mov bestanden op iphone zetten | mpcwolf | Muziek, foto & video | 1 | 23-02-10 22:58 |
Windows: Muziek afspelen van Iphone op PC / Apple | viktorf | iTunes | 0 | 13-09-08 00:31 |
Afspelen van o.a. wmv files op iphone | Binkey01 | iPhone algemeen | 7 | 25-06-08 17:02 |
Video: youtube to .mov ?? | seba777 | Muziek, foto & video | 2 | 16-12-07 22:13 |
|
|