Mov bestanden op iphone zetten discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Iphone gebruikers. ik heb een paar leuke filmpjes op mijn pc staan deze komen van een foto camera! het zijn mov bestanden. nu krijg ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mov bestanden op iphone zetten
Hallo Iphone gebruikers.
ik heb een paar leuke filmpjes op mijn pc staan deze komen van een foto camera! het zijn mov bestanden. nu krijg ik ze niet op mijn iphone gezet. sleep ze in itunes naar de map films(van mijn iphone)! doe ik dit goed of hebben jullie tips!! alvast bedankt voor jullie hulp! Gr Giel |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Weet niet zeker of iPhones .mov aankunnen....
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bestanden op pc zetten van iphone via bluetooth? | kriss | Desktop-applicaties | 1 | 27-02-11 14:02 |
iPod touch: bestanden op ipod zetten na jailbreak | thomassi9 | Jailbreak | 5 | 18-06-10 09:42 |
Programma om bestanden over te zetten | lsp | iPhone algemeen | 4 | 23-02-10 23:29 |
Windows: Aankopen op Iphone zetten en bestanden op iphone behouden | mees | iTunes | 7 | 16-04-09 22:35 |
Bestanden zo op iPhone zetten | KennyBEP | Jailbreak apps en thema's | 2 | 19-01-09 17:34 |
|
|