//

Aankopen op Iphone zetten en bestanden op iphone behouden

Aankopen op Iphone zetten en bestanden op iphone behouden discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben al anderhalf uur aan het graven door allerlei berichten in forums maar ik kom er niet uit. Mijn itunes geeft deze melding: het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-02-09, 12:21
mees mees is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 89
Standaard Aankopen op Iphone zetten en bestanden op iphone behouden

Ik ben al anderhalf uur aan het graven door allerlei berichten in forums maar ik kom er niet uit.

Mijn itunes geeft deze melding: het nummer kan niet worden gebruikt omdat het originele bestand niet is gevonden. Wilt u ernaar zoeken?

Op mijn iphone staat het genoemde bestand wel en kan ik het gewoon afspelen.

Nu wil ik mijn bestanden gewoon weer terug hebben in itunes maar als ik probeer te synchroniseren dan waarschuwt het dat ik maar op 1 pc tegelijk kan synchroniseren en dat mijn iphone wordt gewist. (ik heb dezelfde bestanden op andere privepc staan). Dat wil ik niet. Ik las een tip dat je twee hetzelfde idnummer moet geven aan beide itunes maar dan ben ik mijn aankopen op de ene pc kwijt. (Ik kan zo mijn aankopen niet op mijn iphone zetten van deze pc.)

Iemand suggesties?

--

Oké, ik heb de muziek van de éne pc afgehaald en heb nu in nog maar 1 pc muziek. Ik vink op de pc waar geen muziek staat dat ik handmatig muziek wil beheren. Ik sluit mijn iphone aan: alles weg. Ik heb het nog op mijn andere pc maar hoe voorkom ik dat ik iedere keer mijn iphone leeghaal en wel mijn programma's kan synchroniseren?

Laatst gewijzigd door mees; 06-02-09 om 15:32.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-04-09, 13:53
mees mees is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 89
Standaard

niemand? ik heb nog steeds het antwoord niet gevonden.. Ik wil dus eigenlijk de aankopen op 2 pc's samenvoegen..
  #3  
Oud 16-04-09, 14:13
Francis78's schermafbeelding
Francis78 Francis78 is offline
• iOS 8.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Nederland
Berichten: 178
Standaard

Ik heb die melding ook wel eens gehad en bleek dat ik de muzioekmap had verplaatst. itunes onthoudt de locatie van de map, dus als die verplaatst is dan kan hij de nummers niet meer afspelen. Je muziekmap opzoeken en opnieuw in itunes slepen was de oplossing.

Ik heb in itunes een afspeellijst gemaakt die ik met mijn iphone synchroniseer. Ook vink ik de aankopen altijd aan. Of je je aankopen kunt koppelen aan 2 pc's durf ik niet met zekerheid te zeggen. Misschien als je op de pc waar het nog niet opstaat in itunes even inlogt dat je hem ook kunt koppelen aan die pc? Ik zal ook even met je meekijken. Ik vind itunes niet erg gebruiksvriendelijk, dus kan me voorstellen dat je ermee worstelt ;-)

Wat je iphone leeghalen betreft.....wat heb ju nu bij muziek aangevinkt staan? Als je daar niets aanvinkt trekt hij volgens mij inderdaad je iphone muziek leeg.

Laatst gewijzigd door Francis78; 16-04-09 om 14:18.
  #4  
Oud 16-04-09, 14:36
mees mees is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 89
Standaard

Bedankt voor je snelle reactie!

Ik heb bij muziek synchroniseren niks aangevinkt staan omdat ik dan mijn iphone leegtrek én omdat ik alleen de aankopen wil combineren met mijn andere pc.

Ik ga dat van die muziekmap proberen!

--

Die muziekmap staat gewoon in i-tunes/i-tunesmusic dus ik denk dat dat helaas niet de oplossing is...

Laatst gewijzigd door mees; 16-04-09 om 14:48. Reden: ik heb ondertussen wat geprobeerd
  #5  
Oud 16-04-09, 19:39
Francis78's schermafbeelding
Francis78 Francis78 is offline
• iOS 8.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Nederland
Berichten: 178
Standaard

hmmmmmm.....kun je je muziek wel weer afspelen als je alles een keer opnieuw terugzet? Misschien is de itunesmap zelf wel verplaatst o.i.d.

Kun je je aankopen niet via die andere pc in itunes opnieuw laden?
  #6  
Oud 16-04-09, 21:16
mees mees is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 89
Standaard

Ik kan het niet opnieuw terugzetten want dan overschrijf ik volgens mij de bibliotheek zoals die nu is en ben ik de aangeschafte muziek kwijt.
En die aankopen in opnieuw laden in mijn andere pc heb ik geprobeerd met 1 nummer maar dat werd toen gewoon opnieuw afgeschreven. Misschien nog een keer proberen met een ander nummer?
  #7  
Oud 16-04-09, 21:33
Francis78's schermafbeelding
Francis78 Francis78 is offline
• iOS 8.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Nederland
Berichten: 178
Standaard

En die nummers branden op cd en vervolgens met cd in de andere itunes zetten. Zoals je gekochte cd's ook in itunes zet zeg maar....
  #8  
Oud 16-04-09, 21:35
mees mees is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 89
Standaard

... dat klinkt bijna te simpel om waar te zijn. Waarom kom ik daar niet op? ik ga het proberen, je hoort nog.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Bestanden op pc zetten van iphone via bluetooth? kriss Desktop-applicaties 1 27-02-11 13:02
aankopen over te zetten op nieuwe iphone? AlonzoMusic iTunes 7 24-01-11 13:34
Video: Mov bestanden op iphone zetten mpcwolf Muziek, foto & video 1 23-02-10 21:58
Na jailbreak geen aankopen meer over kunnen zetten iTim Archief 1 23-03-09 20:03
Bestanden zo op iPhone zetten KennyBEP Jailbreak apps en thema's 2 19-01-09 16:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:31.