Programma om bestanden over te zetten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, ik ben zeer nieuwsgierig hoe jullie bestanden op de Iphone 3 Gs zetten, zodat je ze kan lezen en bewerken op de Iphone als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Programma om bestanden over te zetten
Hoi,
ik ben zeer nieuwsgierig hoe jullie bestanden op de Iphone 3 Gs zetten, zodat je ze kan lezen en bewerken op de Iphone als je onderweg bent. groet, Léon
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Welke bestanden wil je bewerken ? Je kan documenten via googledocs online bewerken. Weet niet duidelijke wat je wil doen. Je kunt oo gaan werken met Dropbox, is reeds besproken.
|
|
|||
|
|||
Moet de Iphone daarvoor niet "gejailbreaked" zijn ?
|
|
|||
|
|||
Ik zou graag zonder tussenkomst van iTunes, foto's en office documenten op mijn iPhone zetten.
|
|
||||
|
||||
Met DiskAid kun je bestanden naar je iPhone kopiëren en met iFile kun je de files openen en bewerken. Een jailbreak is alleen nodig als je met DiskAid iets in de root directory wilt zetten.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bestanden op pc zetten van iphone via bluetooth? | kriss | Desktop-applicaties | 1 | 27-02-11 14:02 |
iPod touch: bestanden op ipod zetten na jailbreak | thomassi9 | Jailbreak | 5 | 18-06-10 09:42 |
Video: Mov bestanden op iphone zetten | mpcwolf | Muziek, foto & video | 1 | 23-02-10 22:58 |
Iphone programma's op PC zetten | Jeronimo1975 | iPhone algemeen | 0 | 01-12-09 21:35 |
Bestanden zo op iPhone zetten | KennyBEP | Jailbreak apps en thema's | 2 | 19-01-09 17:34 |
|
|