youtube to .mov ?? discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Heej! Ik heb is een vraagje, heb het al opgezocht maar vond er niet veel over. Ik heb een progje dat youtube filmpjes download en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
youtube to .mov ??
Heej!
Ik heb is een vraagje, heb het al opgezocht maar vond er niet veel over. Ik heb een progje dat youtube filmpjes download en ze op men pc zet in flv formaat... Is er een programma dat deze filmpjes in mov formaat op je pc kan zetten? Of een programma dat filmpjes van flv kan converten naar mov (vrij snel en efficient...) ?? Mvg, seba |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Flv is flash video format... ik weet zeker dat dit ding hem kan converten naar mov... hij convert namelijk alles... SUPER © .
Greetz, Stiruam Laatst gewijzigd door Stiruam; 16-12-07 om 16:30. Reden: Greetz toevoegen |
|
||||
|
||||
Jazeker, ik gebruik het progje: Jodix Free iPod Video Converter, dan converteerd ie 'm in
MPEG-4, het formaat dat je iPhone/iPod gebruikt. Succes |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video: Mov bestanden op iphone zetten | mpcwolf | Muziek, foto & video | 1 | 23-02-10 22:58 |
youtube | sannie72 | iPhone Apps | 4 | 28-08-09 12:51 |
Video: YouTube | koolenboer | Muziek, foto & video | 23 | 23-06-08 10:08 |
YouTube | loekieloekie | iPhone algemeen | 19 | 31-12-07 01:32 |
|
|