Ipad wifi door sturen naar iPhone discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb vandaag een ipad gekregen op school maar boven is er een speciale configuratie dat je alleen met iPad en de nieuwste smartphones erop ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ipad Wi-Fi door sturen naar iPhone
Ik heb vandaag een ipad gekregen op school maar boven is er een speciale configuratie dat je alleen met iPad en de nieuwste smartphones erop kan.
De ICTer zei dat het aan 4g lag dus nu is mijn vraag als mijn ipad Wi-Fi heeft kan ik hem dan open zetten als een Wi-Fi hotspot zodat mijn iPhone even goed Wi-Fi heeft mijn ipad is niet gejailbreakt dus ik heb niks aan cydia tweaks :/ Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ja, gebruik hiervoor je personal hotspot. Dat kun je vinden in Instellingen, bovenaan.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ik was afgeleid toen ik het las en zag 4G staan… Wi-Fi naar Wi-Fi kan inderdaad niet.
Kun je de iPad niet op 3G verbinden? Laatst gewijzigd door Bubbly; 22-08-13 om 00:42. |
|
|||
|
|||
Nee dat gaat niet want ik heb geen internet abonnement anders had ik gewoon hotspot open gezet mr dacht misschien app ofzo
|
Labels |
ipad, iphone, Wi-Fi |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
E mail sturen over Wi-Fi Lukt niet. | apple freak 1994 | iPhone algemeen | 0 | 31-07-12 20:07 |
foto's naar iphone sturen | duske | Muziek, foto & video | 10 | 01-07-12 21:27 |
Muziek: Muziek op Ipad via airplay sturen naar meerdere speakers met elk een eigen airportexp | jvdburg | Muziek, foto & video | 0 | 23-10-11 15:00 |
Wi-Fi naar mac sturen | ewievissers | Wi-Fi | 6 | 10-10-09 17:52 |
|
|