Email prive houden discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een ipad 4 en ik kan er aardig mee overweg. Heb echter een vraag. Ik wil nl voorkomen dat eventueel kinderen mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Email prive houden
Hallo,
Ik heb een ipad 4 en ik kan er aardig mee overweg. Heb echter een vraag. Ik wil nl voorkomen dat eventueel kinderen mijn mail kunnen lezen. Dus als ik mijn ipad heb staan dat er dan niet iemand mijn mails kunnen lezen. Weet iemand hoe ik de mail functie prive kan houden? Bedankt alvast |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat kan alleen als je je mail via Safari leest (webmail) en bij Beperkingen Safari aanvinkt.
|
|
|||
|
|||
Of jailbreakt en bijvoorbeeld Applocker installeert.
|
|
||||
|
||||
Zonder jailbreak is dit helaas niet mogelijk. Er is geen optie ingebouwd die je bijvoorbeeld elke keer je wachtwoord opnieuw laat invullen. Wel kun je een toegangscode instellen op je iPad, maar dan is de volledige toegang tot het apparaat geblokkeerd.
|
||||
|
||||
Dus als u iOS 6.1.2 of lager hebt, kunt u deze jailbreaken om uw wens te vervullen
|
||||
|
||||
Wellicht is 'Begeleide toegang' iets voor je?
iOS 6 uitgelicht: toegankelijkheid en begeleide toegang (Guided Access) - iPhoneclub.nl
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Agendafunctie prive items | Heik71 | iPhone Apps | 7 | 26-02-12 18:19 |
Windows: Bibliotheek gedeeld en privé? | mrmaximum | iTunes | 1 | 22-04-11 08:27 |
Prive afspraken op iPhone | 5hoog8ter | iPhone algemeen | 4 | 18-02-09 13:59 |
prive knopje iphone | edddje | iTunes | 0 | 08-12-08 15:43 |
Prive bellen uitschakelen | bjade | iPhone algemeen | 6 | 30-11-08 13:45 |
|
|