PC ITunes herkent mijn IPad en Iphone niet meer. discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil een back-up maken van mijn IPhone 4S en IPad 2. Mijn ITunes account herkent beide apparaten echter niet meer. De melding is: "Er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
PC ITunes herkent mijn IPad en Iphone niet meer.
Ik wil een back-up maken van mijn IPhone 4S en IPad 2. Mijn ITunes account herkent beide apparaten echter niet meer. De melding is: "Er is een IPad aangesloten die niet wordt geïdentificeerd. Sluit opnieuw aan." Al enige tijd lukt het mij niet. Ik weet niet of ik bij het kiezen van een andere schijf voor ITunes informatie ben kwijt geraakt. Please, wie heeft raad voor mij.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
iTunes voor Windows: uw map iTunes Media verplaatsen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
mijn iphone 4 word niet meer herkent in pc en itunes?? | willemst | iPhone algemeen | 5 | 13-02-13 11:41 |
Windows: itunes herkent mijn iphone niet meer | bosje62 | iTunes | 5 | 22-10-12 12:11 |
itunes herkent mijn iphone niet meer | Vlerkstar | iTunes | 1 | 22-08-12 01:40 |
Windows: Itunes herkent mijn Iphone niet meer | SuzanneYana | iTunes | 0 | 23-01-12 02:24 |
iPhone: Na jailbreak herkent Itunes mijn Iphone niet meer | 00melo00 | Jailbreak | 0 | 31-03-10 08:39 |
|
|